online ticket boeken

Ja, ken ik.
Tuna Fish is voor zover ik me kan herinneren wel een goede aanbieder en gespecialeseerd in dit soort tickets.
Ik heb er wel veel rondgeshopt (via internet).
Vind ik een beetje vergelijkbaar met Kilroy Travel maar dan beter!

Eigenlijk bieden ze bijna allemaal hetzelfde (de goeien dan) maar varieren hun eigen ticket fee's/administratieve fees nogal.
Zo vraagt Kilroy geloof ik 25 euro, maar d-reizen via de site bijvoorbeeld maar 9,50 euro.

Ben benieuwd wat het gaat worden..............Ik wou dat ik ook kon gaan boeken, maar ik durf het niet aan. Ik wil graag rond 9 september vliegen.......Ik weet gewoon niet wanneer het visum binnen is! Alhoewel sommigen van de februari indieners op British Expats (136, MODL) hun visum binnen hebben! Ze lijken echt bergen werk te verzetten bij ASPC op het moment.

Henriette

Hai Henriette,

Fris m'n geheugen eens op :gramps:
Had jij al je visumaanvraag ingezonden, nee toch? Je had toch net pas je Beroepenerkenning binnen?

Wij zijn nu bezig met TRA, maar willen eigenlijk oktober/november aankomen iedereen zegt dat dat ws niet gaat lukken.
Maar als ik jou zo hoor krijg ik weer een beetje hoop!

Kom jij ook nog naar Leiden?

Groetjes, Mariette

Hoi,

Nee hoor, ik zit met een aantal anderen in de wachtstand bij ASPC!
(zie ook onderaan in signature)
Nadat ik mijn studie afgerond had, heb ik mijn skills assessment laten updaten en zodoende had ik nu een positief assessment voor accountant (bij CPAA). Dus toen de hele boel opgestuurd (de visum aanvraag bij DIMA dus) en ik kreeg 21 april bevestiging en afschrijving cc en 5 mei zijn mijn gegevens opgenomen in de skill matching database (had ik ook ingevuld). Ik ga dus op 136 MODL.
Ik volg ook de aanvragen op british expat en daar zijn dus mensen die dit visum in februari hebben aangevraagd en dus nu hun visum hebben. (dat is dus binnen 3 maanden!!!!!!!!!!)

De indruk van de mensen op dat forum is, dat ze bij ASPC nu echt zoden aan de dijk aan het zetten zijn.....
Maar goed, of dit ook voor mij gaat gelden, dat weet ik natuurlijk niet.
Ik heb mijn VOG gefrontload (tegelijk met de indiening van de aanvraag meegestuurd) en heb voor 31 mei medicals geboekt die ik dan door de arts naar sydney laat sturen. Ik stuur dan zelf een email met mijn filenummer naar ASPC waarin ik meld dat de medicals naar Sydney zijn gestuurd. Zo heb ik het ook op de aanvraag gemeld (dat ik dat zo zou doen).

Nou afwachten dus............
Ondertussen heb ik trouwens ook nog sponsorship van Victoria aangevraagd voor STNI, maar dat lijkt dus volkomen overbodig. Deed ik soort van "just to be sure". Daar heb ik nog niets van teruggehoord.

Ik weet niet hoe lang je nog verwacht op de TRA uitslag te moeten wachten..........
Als je je aanvraag nog in mei kunt opsturen (alles klaar hebben liggen dus en wellicht VOG en medicals frontloaden), dan zou het theoretisch nog moeten kunnen in oktober/november weg. Maar ja........wie zal het zeggen??????

Maar je hoeft de hoop in ieder geval nog niet op te geven!

groet, Henriette
(voor het hele verhaal zie mijn lastavaza topic)

Back