Knuppel in het hoederhok... wij gaan als het even meezit naar Sydney. Grote stad, maar prettig gevoel. Wij houden allebei van de stad. Zijn vorig jaar nog in Sydney geweest en was weer kriebels in de buik. Helemaal goed. En wat zij "drukte" noemen valt in mijn optiek wel mee. Ik vind op zaterdag in Arnhem rondlopen nog VEEEEEl drukker. Maar okay, het is waarschijnlijk iets drukker en je hebt er minder ruimte. Bovendien is de ruimte die je hebt, kostbaar. Maar toch! Als je rondloopt op cocklebay warf, dan gaat daar toch wel een sfeertje vanuit. Heb ik trouwens ook wel een beetje geproefd in Brisbane. Melbourne, zelfde verhaal alleen ik hou echt van de heuvels en het water van de bay in Sydney. Vond het erg jammer dat Melbourne eigenlijk niet aan de zee ligt. Het is een soort binnenzee en dan nog zit je eigenlijk in een buitenwijk van Melbourne en niet in Melbourne zelf. Die ligt dan weer aan een rivier... minder. Omgeving was ik niet van onder de indruk, maar misschien hebben wij het verkeerde deel te pakken gehad. Aus is ook zooo groot. Valt genoeg te zien.
Mocht ons visum niet lukken en wij naar een designated Area moeten, dan willen we Adelaide proberen. Leuke verhalen over gehoord, ben er alleen nooit geweest. Klimaat schijnt lekker te zijn daar, beter als Sydney.