Ontslagen, wie weet er een baan ?

Ja Sidonia

het gaat over een baantje als zwemjuf! en die zijn er zat, daar is een tekort in

Dus even goed opletten, anders had ik wel Johanna of Johanneke geheten  :grin:

Groeten,
JOHAN (manlijk, enkelvoud)

[quote author=Ingriddh link=topic=9989.msg137768#msg137768 date=1241149539]
Ja Sidonia

het gaat over een baantje als zwemjuf! en die zijn er zat, daar is een tekort in

Dus even goed opletten, anders had ik wel Johanna of Johanneke geheten  :grin:

Groeten,
JOHAN (manlijk, enkelvoud)
[/quote]
Ik heb ooit een collega Jaap gehad, daar hebben ze een Jolanda van gemaakt.
Was een schilder, dus het zal wel door die dampen gekomen zijn :p

Bart

Beste Johan (manlijk, enkelvoud)

Lees nog even vanaf het begin.

Het bericht was voor Franciska welke van het vrouwelijke geslacht is.  Was dus niet voor jouw bedoeld.

Sidonia

[quote author=sidonia link=topic=9989.msg137798#msg137798 date=1241183733]
Beste Johan (manlijk, enkelvoud)

Lees nog even vanaf het begin.

Het bericht was voor Franciska welke van het vrouwelijke geslacht is.  Was dus niet voor jouw bedoeld.

Sidonia
[/quote]

3.gif
DOH!
5.gif

Miranda

:beach: zwemjuf heeft mooi niets meer gehoord hoor!

Er zijn baantjes zat als je alle vacatures moet geloven, maar ook werkeloze australiërs die de voorkeur verdienen boven een nederlandse immigrant denk ik  :wink:
We'll see! Wij kunnen in ieder geval nog op vakantie naar Tassie en Nieuw Zealand tot we wat hebben.
Hebben we dat ook maar weer gezien niet waar?  :cool:

Hi Franciska

Mocht je werk als zwemjuf willen, stuur me een pm, wellicht kan ik je helpen

Sidonia

hoi Johan,

Jacky hoorde afgelopen zondag tijdens het Dudu uitje van jullie vervelende situatie.
Dat is inderdaad erg balen zeg.
Zelf werk ik niet in de IT/beveiliging dus ik kan je dan ook jammer genoeg niet echt helpen.
Je zou eens kunnen bellen/mailen met Liz Floyd van Bayside Personnel 80 Mount St
North Sydney, NSW 2060, Australia 02 9957 3600. Doe haar maar de groeten van mij. Misschien dat ze je iets verder kan helpen.

In ieder geval veel succes ermee en hopelijk ben je weer snel aan het werk.

Cheers,
Loek

[quote author=Ingriddh link=topic=9989.msg137733#msg137733 date=1241067154]
Tja, is alleen zo jammer dat ze op dit moment bij Centrelink in de rij staan voor een baan, dus baantjes zat is lichterlijk overdreven.

Ik ben ook bereid om alles aan te pakken, ben geen 9-5 mens, ben niet bang voor zware klussen of vieze handen, maar om nou te zeggen dat er werk zat is, dat is dus niet waar.

De werkeloosheid is verdubbeld ondertussen en men heeft het er over dat het naar de 15% kan gaan stijgen, dus al die mooie verhaaltjes zijn een beetje verleden tijd.

Maargoed, we blijven doorzoeken, heb ondertussen een gesprek gehad en krijg als het goed is een uitnodiging voor een tweede gesprek. Heb ondertussen wat contacten bij Government in Canberra maar daar heb je voor de meeste ICT banen een security clearance nodig, dus ook weinig mogelijkheden als je pas in AU bent.

De aanhouder wint en dat zijn we dus we gaan gewoon door.

Gr,
Johan
[/quote]

Heb er geen ervaring mee verder, maar waarom is het verkrijgen van een security clearance moeilijk? Ook hier is het moeilijk om een baan te vinden. In de civiele techniek zit je alleen nog goed als je engineer bent. Als designer/drafter ben je nergens meer...

Hallo Johan,

Ik kan helaas nog niet helpen, we komen pas juni aan in Australie.  In ieder geval duim  :up: ik dat je snel iets nieuws vindt.

Groetjes,
Susan

Hoi Johan, hoe gaat het met banenjacht? Is er al iets voorbij gekomen waar je op kon reageren, of is er echt helemaal niks?
Je was toch door die werkgever aan een visum gekomen he?Toen ik dit las dacht ik wel even, maar goed dat je niet eerder je baan kwijt raakte ( voor dat je hem uberhaupt kreeg zeg maar ) Does that makes any sence....  :blond:

In ieder geval heel veel succes met jobhunting!

Groetjes Ingrid

Hallo

Ik ben ook benieuwd hoe het met jullie is. Uiteraard hoop ik op heel goed nieuws.
In ieder geval veel succes gewenst.

Back