Ontvangst bevestiging visum aanvraag!

M5

Moderator
Weet iemand eigenlijk hoe lang het duurt voor je bericht krijgt van de Dimia  :think:dat ze je aanvraag hebben ontvangen! Bij ons is er 19 augustus voor getekend toen de DHL het heeft afgeleverd, maar van de Dimia heb ik nog steeds niets gehoord. Wie o wie weet hier iets meer van :humble:

Groetjes Sander
 
Ik weet niet of het ligt aan het soort visum dat je aanvraagt, maar ik had binnen 3 dagen antwoord (partner visum)
 
He Sander,

bij ons 30 juni daar voor ontvangst getekend en 7 juli een mailtje ontvangen.


gr Martijn
 
Ik heb ook een vraag die een beetje in dit kader is: hoe zit het eigenlijk als je aanvraag geaccepteerd is, wat volgt er dan en moet je bijvoorbeeld binnen een bepaalde tijd Australië inkomen ofzo? Ik begreep wel dat je 'medical' maar en jaar geldig is en dat dat in ieder geval een soort van dwingende datum is.

Thanx!
Bianca
 
Dag Sander,

Onze aanvraag is daags na 24 januari ingestuurd. Op 7 februari kregen we (via email) een bevestiging dat zij (Dimia, Adelaide Skilled Processing Centre) onze aanvraag op 4 februari ontvangen hebben. in die mail stond ondermeer het case nummer vermeld.

M.vr.gr.

Perthpete
 
Bianca, zie http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=660.msg24442#msg24442


wij hebben ons visum vorige week toegewezen gekregen, en inderdaad, wij moeten nu voor Feb 2006 Australie binnengaan.


hummin
 
vraagje:hoe lang zijn jullie nu bezig geweest met jullie visum? ongeveer het aantal maandenof.....jaar! wij zitten in de begin fase  . ben zeer benieuwd naar de reacties. gr. andré
 
Back
Top