Onze GRANT is binnen !!!!!!

We hebben afgelopen week ons huis verkocht, het is bijna niet te geloven maar in 2 weken de grant en huis verkocht how much luck can you have :))) we gaan nu onze definitieve vertrek datum plannen (waarschijnlijk medio december) en alles afsluiten hier in NL.
Geweldig!!!!
Kerstborrel in Adelaide met de newby's en de doorgewinterden... :D:D:D

Dat is echt supersnel! Wat een heerlijk vooruitzicht dat je kerst in Aidelaide kunt vieren. Veel plezier met de verhuisvoorbereidingen.

We vertrekken 15 december richting Thailand waar we even gaan opladen voor we echt aan ons grote avontuur beginnen, 8 januari zullen we landen op Adelaide. Ik vond de laatste periode persoonlijk echt zenuwslopend maar uiteindelijk was onze grant binnen en direct 1 week na dat we de grant binnen hadden ons huis verkocht !! Ongelooflijk dat wij ook eens mega geluk hebben. Maar hoe dan ook zelfs als ons huis nog niet verkocht was hadden we december vertrokken, maar nu het weg is ben ik toch wel erg blij :)) Bedankt iedereen voor de leuke reacties !!!

wat fijn dat het allemaal lukt bij jullie! Het is inderdaad zenuwslopend als je er middenin zit, maar nu kun je echt gaan afronden.

Wordt het niet eens tijd voor een forumuitje in Adelaide? Misschien nog even wachten tot eind januari ;).

wat fijn dat het allemaal lukt bij jullie! Het is inderdaad zenuwslopend als je er middenin zit, maar nu kun je echt gaan afronden.

Wordt het niet eens tijd voor een forumuitje in Adelaide? Misschien nog even wachten tot eind januari ;).

Goed plan! (Mr Mountains reist dinsdag af. )

Lijkt ons ook een mooi plan om misschien een nieuwjaarsborrel/uitje te doen in Adelaide met de forumleden :) misschien een idee om dit in het Belgian beer cafe te doen ??

En ineens valt alles op z'n plek :) Gefeliciteerd! Nu laatste loodjes en dan heerlijk genieten in Thailand!!
Als t forumuitje 'toevallig' na 12 feb is ben ik ook van de partij :up: Vanaf 12 feb ben ik voor een paar weken (5 ofzo) in ADL

Back