Onze hond wil ook mee....

Ben heel benieuwd naar de reactie, ik twijfel er ook over om ze in te schakelen of toch alles zelf uit te zoeken.

Groet,
Annemarie

zolang je het stappenplan volgt van de Australische douane is het heel goed te doen zelf. In het begin als je heeeeeel snel door alle stappen heen leest denk je "dat gaat nooit lukken" maar als je vervolgens gewoon bij 1 begint is er niets aan de hand. Tussendoor kun je hier altijd nog vragen stellen.

Ik snap vooral de termijnen niet goed van enten en bloedtesten ed....
En we brengen de beestjes niet zelf, ze moeten eigenlijk +/- een week na ons op het vliegtuig.
Maar voor het geld dat dit bureau vraagt ga ik dat niet zelf uitpuzzelen ;-)

heb afgelopen week geen tijd vrij gemaakt om het document af te maken, maar ik zal dit volgende week doen.

Ik heb het document af!

Het is dus een samenvatting van de belangrijste zaken uit de Information Package 4 voor het importeren van hond en kat. Dingen die je dient te weten, op dient te letten, dient uit te voeren of uit dient te laten voeren, door wie en wanneer. Was nog wel even wat werk maar goed op deze manier heb ik het zelf goed in mijn hoofd ;)

Mocht je een kopie willen, stuur dan je mailadres via een pm.

En mocht het nodig zijn dan zal ik gedurende het traject van mijn hond evt. aanvullingen maken ter verduidelijking/info.

Zo en nu eerste een printje maken voor mijn eigen dierenarts :D

Je bestandje even weer opgezocht en we weten precies wat we moeten doen en wanneer!!
Nogmaals bedankt! :up:

Back