Onze website met emigratie verhaal

Simone

XPdite Hero
Nou, onze website is eindelijk af!

Realiseer jullie dat het vnl voor familie is, en daarom niet echt details geeft over emigratie zaken.

Stel jullie vragen hier, en ik zal proberen te helpen.
Waarschijnlijk doe ik ook nog een post hier over alle dingen die je in het begin moet doen, maar op het moment heb ik hier totaal geen zin in, sorry! :D

Het is dus gewoon meer een verhaal over hoe we hier nu leven, met foto's!
De site is niet echt snel, omdat Pascal van alles met flash erop heeft gedaan, maar goed....

http://members.westnet.com.au/pascalsimone

Oh, als jullie foutjes(mijn spelling!!) zien, of dingen die echt niet kloppen, laat het even weten!

Update die er nog op moet:
Ik begin morgen(vrijdag), van 8.30-10.30, en maandag van 9-1.

Pascal is woensdag meteen begonnen aan een 'trial period' bij dat bedrijf, en we hebben er alle vetrouwen in dat hij aangenomen wordt!

Wat een leuke site is het geworden! Toppie hoor! Pascal verdiend een dikke pluim :wink: !

KC

KC said:
Wat een leuke site is het geworden! Toppie hoor! Pascal verdiend een dikke pluim :wink: !

KC
Ik zal het doorgeven! (ach, hij is ook webdesigner he?! ;) ) Nee, ik vind het ook erg mooi!

Ok, jullie zijn nu even proefkonijnen voordat we de link doormailen naar familie en vrienden: :D

1. Wat is het thema zeg maar van de site (waar doet je de hele opzet aan denken)?
2. Hebben jullie al de stukjes met onze biografie ontdekt?
3. Vond je het moeilijk om vandaar uit weer naar de homepage te komen?

Tja, het zijn allemaal dingen waar ik mee zit. Pascal denk dat iedereen het wel snapt, maar hij zit er natuurlijk helemaal in.

Oh, trouwens, Sandgropers zijn West Australiers :D

Hoi Simone,

Dat ziet er goed uit, leuk gemaakt en een bekend bedrijf. Dat bedrijf zat eerst buiten Enter. Heb ik wel eens contact mee gehad.

Wat ik mij nu afvraag eigenlijk, werkt hij nu weer als designer in Perth ? of is het vinden van een baan in de IT daar erg moeilijk ?

Ben overigens benieuwd naar de update.

Joost

Simone said:
Ok, jullie zijn nu even proefkonijnen voordat we de link doormailen naar familie en vrienden: :D

1. Wat is het thema zeg maar van de site (waar doet je de hele opzet aan denken)?

Tja, het zijn allemaal dingen waar ik mee zit. Pascal denk dat iedereen het wel snapt, maar hij zit er natuurlijk helemaal in.

Het ziet er toppie uit!!
1. Het doet denken aan een film (o.a. door de 'starring', en de main image met de lijntjes en 'spikkeltjes')
2. Yep, eigenlijk het eerste wat ik ontdekte
3. Nope, hartstikke duidelijk.

Leuke 'touch' trouwens dat toeteren (sorry claxoneren) bij de bio van jullie auto :D

Paar kleine spelling-dingetjes wat ik tegen kwam (muggenzifterij...ik weet het):
- Bio Pascal: logo?s ipv logo's
- Bio Simone: ?up north? ipv 'up north', en je schrijft ergens "voor een paar maand Rondje Australië"
- Story so far; zaterdag 17 juli 2e alinea: America met een c ipv k en house ipv huis.

Leuk gedaan!

Bacchus said:
Hoi Simone,

Dat ziet er goed uit, leuk gemaakt en een bekend bedrijf. Dat bedrijf zat eerst buiten Enter. Heb ik wel eens contact mee gehad.

Wat ik mij nu afvraag eigenlijk, werkt hij nu weer als designer in Perth ? of is het vinden van een baan in de IT daar erg moeilijk ?

Ben overigens benieuwd naar de update.

Joost
Ja, buiten Enter, Ypelo dus :D

Ja, hij is dus nu aan een trial period begonnen bij sapphire solutions(zie augustus).
Er stonden deze en vorige maand ongeveer 5 advertenties per week voor Graphic Designers in de krant.

Iedereen die hij gesproken heeft vindt ze werk van erg hoge kwaliteit, dus....

Sander said:
Simone said:

Het ziet er toppie uit!!
1. Het doet denken aan een film (o.a. door de 'starring', en de main image met de lijntjes en 'spikkeltjes')
2. Yep, eigenlijk het eerste wat ik ontdekte
3. Nope, hartstikke duidelijk.

Leuke 'touch' trouwens dat toeteren (sorry claxoneren) bij de bio van jullie auto :D

Paar kleine spelling-dingetjes wat ik tegen kwam (muggenzifterij...ik weet het):
- Bio Pascal: logo?s ipv logo's
- Bio Simone: ?up north? ipv 'up north', en je schrijft ergens "voor een paar maand Rondje Australië"
- Story so far; zaterdag 17 juli 2e alinea: America met een c ipv k en house ipv huis.

Leuk gedaan!
ah, senk yoo, hi hi!

Ah, mooi duidelijk dus!
Ja, inderdaad, door dat 'Starring' etc is het natuurlijk wel duidelijk.
Dank je :)

Oh, erg of niet, dat NL-engels van mij! Het wordt alsmaar erger(ik had het altijd al), en Pascal begint ook al engels woorden erdoorheen te gooien!!!!

Simone said:

Dat was vanaf het begin wel duidelijk dat ik naar een film aan het kijken was. Door die vertikale streepjes was het net echt!

Simone said:

Ook die was snel gevonden hoor.....

Simone said:

Ik moest wel eerst ff zoeken moet ik eerlijk toegeven, ook al stond het woord met grote letters recht voor mijn neus :shock:
Maar ik kom dan niet terug op de homepage maar krijg de biografie van Pascal voor me. Een geintje van de designer misschien :D Dit gebeurd trouwens alleen als ik kies voor homepage bij 'the story sofar'

KC

Dat was een heel duidelijk thema ja, de film (of oude film). Kon niet missen. De site is ook errug leuk!!!! Supermooi gedaan. En wat ziet jullie huis er op de foto leuk uit zeg!!! Echt lekker australisch.

hoi simone,

erg mooie site! hardstikke leuk!

nog ff een opmerking - als ik klik op 'the story so far' komt er onder in de (grijze) werkbalk - waar alle vensters staan waar je op dat moment mee bezig bent - de tekst sandgrovers te staan - denk dat dit sandgropers moet zijn....

verder....klasse!

gr. tanja

Moooie site! Ziet er goed uit. Je kunt wat mij beterft met een gerust hart je familie toelaten. :wink:

Ik had nog een foutje denk ik gevonden: bij het stukje van augustus staat er iets over een bakkerij maar op de site staat bakerij. Tja misschien wilde je bakery schrijven???

Verder was alles helemaal duidelijk. Ik vind het ook leuk zo het verhaal met de foto's erbij. 8)

Gave site, Simone en Pascal..!
Maar ik niet anders verwacht, hoor!
Ik heb jullie toegevoegd bij mijn favorieten, dus ik kom vaak effe langssurfen...

Groeten,

Claire

WOW !!! Ziet er geweldig uit

Ik heb alleen even snel gekeken. Ik zal binnenkort je verhalen eens lezen.

Oh, allemaal hartstikke bedankt! :D

En bedankt voor de 'foutmeldingen'

Bakerij, oh ja, 2 k's :D
Sandgrovers - dat had hij eerst overal staan! :D
Ik zal het doorgeven!

Hij heeft trouwens het contract gekregen voor die baan!! Woohoooo!
En het ging net heel goed met mij bij de bakkerij! Ze hebben een makkelijke kassa, en gelukkig staan bijna overal de prijzen bij! :D

Simone said:
Hij heeft trouwens het contract gekregen voor die baan!! Woohoooo!
En het ging net heel goed met mij bij de bakkerij! Ze hebben een makkelijke kassa, en gelukkig staan bijna overal de prijzen bij! :D

Wat goed zeg! Gefeliciteerd allebei! :D

gefeliciteerd met jullie nieuwe baan. Gelukkig bevalt het je goed.
En die website ziet er ook heel mooi uit, danny wou er ook een maken maar ik hoor er maar weinig van, en dat ik nou zon genie ben op dat gebied.....

groetjes

Back