ook een fototest

photo.php
 
nou... helaas het lukt echt niet...
iemand die me kan helpen?
De foto staat op mijn facebook, en ik krijg hem niet hierin... heb op de foto geklikt met rechter muisknop, gezegd, snelkoppeling kopiëren, en dan tussen de IMG vakjes geplaatst...
Maar helaas lukt niet...
Ook van mijn hyves krijg ik hem er niet op...
 
Een foto uit Facebook linken kan niet, omdat:

1) je moet inloggen om jouw foto's te kunnen zien....en
2) de link moet eindigen op .jpg, dus bijvoorbeeld http://img440.imageshack.us/img440/2810/83067559745fa66e634c36ui1.jpg

http://www.facebook.com/photo.php?pid=144689&id=691813574#pid=144689 wordt niet als plaatje herkend.

Kijk, zo lukt het wel:

49819181_5_mUwM.jpeg
 
je moet inloggen om jouw foto's te kunnen zien....en
2) de link moet eindigen op .jpg, dus bijvoorbeeld http://img440.imageshack.us/img440/2810/83067559745fa66e634c36ui1.jpg

testje
 
Het toevoegen van plaatjes is eigenlijk heel eenvoudig; maar blijkbaar is het toch nog lastig voor sommige mensen :) Daarom heb ik maar even een drie stappen plan gemaakt; daar moet het je vast mee gaan lukken denk ik :)

Stap 1. kopieer de locatie van een plaatje naar je klembord:
[size=8pt](dit kan er iets anders uitzien bij jou; ik gebruik een Apple met FireFox als browser. Ik vermoed dat jij op Windows en Internet Explorer zit; daar ziet het menutje er iets anders uit maar de strekking is hetzelfde)[/size]
1.jpg


Stap 2. voeg een plaatje toe aan je bericht:
[size=8pt](klik op het foto icoontje om de forum codes aan je bericht toe te voegen)[/size]
2.jpg


Stap 3. kopieer de locatie van het plaatje van je klembord naar je bericht (ctrl-v):
[size=8pt](plakken kan via ctrl-v = plakken / paste)[/size]
3.jpg


Stap 4. verstuur je bericht en je plaatje staat in je post:
[size=8pt](en daar is onze liegende landgenoot ;-))[/size]
1390093+s(234!x170!)
 
[quote author=4np link=topic=8061.msg109796#msg109796 date=1201900428]
Het toevoegen van plaatjes is eigenlijk heel eenvoudig; maar blijkbaar is het toch nog lastig voor sommige mensen :) Daarom heb ik maar even een drie stappen plan gemaakt; daar moet het je vast mee gaan lukken denk ik :)

Stap 1. kopieer de locatie van een plaatje naar je klembord:
[size=8pt](dit kan er iets anders uitzien bij jou; ik gebruik een Apple met FireFox als browser. Ik vermoed dat jij op Windows en Internet Explorer zit; daar ziet het menutje er iets anders uit maar de strekking is hetzelfde)[/size]
1.jpg


Stap 2. voeg een plaatje toe aan je bericht:
[size=8pt](klik op het foto icoontje om de forum codes aan je bericht toe te voegen)[/size]
2.jpg


Stap 3. kopieer de locatie van het plaatje van je klembord naar je bericht (ctrl-v):
[size=8pt](plakken kan via ctrl-v = plakken / paste)[/size]
3.jpg


Stap 4. verstuur je bericht en je plaatje staat in je post:
[size=8pt](en daar is onze liegende landgenoot ;-))[/size]
Bokito.jpg


[/quote]

Nu moet je alleen nog even uitleggen hoe je je eigen plaatje op het wereldwijde web krijgt.

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=8061.msg109797#msg109797 date=1201901312]
Nu moet je alleen nog even uitleggen hoe je je eigen plaatje op het wereldwijde web krijgt.

Bart
[/quote]

Hehe :)

1. ga naar www.flickr.com
2. maak een account
3. upload foto(s)
4. ga verder bij stap 1 van voorgaande uitleg :)
 
[quote author=4np link=topic=8061.msg109796#msg109796 date=1201900428]
Het toevoegen van plaatjes is eigenlijk heel eenvoudig; maar blijkbaar is het toch nog lastig voor sommige mensen :) Daarom heb ik maar even een drie stappen plan gemaakt; daar moet het je vast mee gaan lukken denk ik :)

Stap 1. kopieer de locatie van een plaatje naar je klembord:
[size=8pt](dit kan er iets anders uitzien bij jou; ik gebruik een Apple met FireFox als browser. Ik vermoed dat jij op Windows en Internet Explorer zit; daar ziet het menutje er iets anders uit maar de strekking is hetzelfde)[/size]
1.jpg


Stap 2. voeg een plaatje toe aan je bericht:
[size=8pt](klik op het foto icoontje om de forum codes aan je bericht toe te voegen)[/size]
2.jpg


Stap 3. kopieer de locatie van het plaatje van je klembord naar je bericht (ctrl-v):
[size=8pt](plakken kan via ctrl-v = plakken / paste)[/size]
3.jpg


Stap 4. verstuur je bericht en je plaatje staat in je post:
[size=8pt](en daar is onze liegende landgenoot ;-))[/size]
1390093+s(234!x170!)


[/quote]

Spreekt hier de SNAGIT master? ;)
 
Ga je nu je carriere in het onderwijs voortzetten? Het kon niet mooier/duidelijker, well done  :up:
Fae
 
Haha thanks :) Maar een carriere in het onderwijs zit er niet in ;) Ik moet er niet aan denken zeg :p

[quote author=Dijnnas link=topic=8061.msg109842#msg109842 date=1201942748]
Spreekt hier de SNAGIT master? ;)
[/quote]

Jazeker, uwe SNAGIT hoogheid ;)
 
Bedankt voor je uitleg 4np en Dijnnas....

Maar t lukt niet!  :loudcry: :loudcry: :wall:
En ik dacht , ik ben gewoon een dom blondje, maar mijn collega's hebben ook meegekeken en geprobeerd, maar niks. Het wil gewoon niet om copy image, het plakken / knippen wil niet, de optie geeft ie simpel weg niet.
Dus jullie zullen niet weten welk gezicht achter skippie zit  :lol:
 
de aanhouder wint! :win1: :win2: :wow3:

Lost: delete dit vervuilende test stuk van mij maar gauw! Komt zo dom over he  :wink:
 
Lief dat je zo mee leeft Dijnnas  :lol1:

Nu denk ik, wat stom van me! Het was inderdaad makkelijk zat, maar ik had er geen idee van dat je een plaatje van een site moest hebben.
Weer wat geleerd. ( en ik zal nog heeeeel veel leren de komende jaren )
 
Back
Top