OP MODL LIJST!! (en nu?)

n2go

New Member
Hallo iedereen!

Vanochtend kwam ik erachter dat in mei de MODL lijst veranderd is en dat mijn beroep daar nu op staat!  :lol: :lol:

Weet iemand hoe ik dit nog kan veranderen en of dit de aanvraag wezenlijk gaat versnellen?

:up:
 
denk het niet. Ik heb zelfs een getekend contract voor een job en dat versneld het ook niet  :x

Het geeft wel extra punten, maar als je het visum al hebt aangevraagd heb je die niet meer nodig neem ik aan  :grin:
 
volgens een pagina op de immi site krijg je priority als je op de MODL lijst.
Je weet natuurlijk nooit of het versneld of niet. Je weet immers niet hoelang het had geduurd als je die brief niet had gehad  :?
 
Nee inderdaad, alleen duurde de aanvraag toen wij hem indiende 6-7 maanden en nu was het gisteren al 9 maanden, dus ik weet niet wat je onder prioriteit verstaat.............................. :devil:
 
Het maakt naar alle waarschijnlijkheid niets uit. Helaas maar waar, ik heb gevraagd of een job offer van enige invloed was. Mevoruw alle aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld.

Geduld, geduld en nog meer geduld!

Chantal
 
Van Buysse heb ik begrepen dat het dus wel verschil kan maken. Jouw werkgever moet dan nl. contact opnemen met de DIAC en in het bezit zijn van jouw TRN nummer en dan wordt er soms (niet altijd) voorrang verleend. Ik kreeg die tip nl. op een brits forum. Daar zaten 3 mensen die in mei 2008 hun visum hadden aangevraagd (175) en eind juni een visum hadden!!! Nu zullen ze voor die hollanders niet zo'n haast maken, maar het kan dus wel! Jouw werkgever moet dan de arbeidsovereenkomst opsturen en dan gaan ze er mee aan de slag.
Wij (Dirk dus eigenlijk) zijn nu dus heel hard aan het solliciteren. Baat het niet, dan schaadt het niet, denken we maar.

Sacha
 
Tja en daar zit volgens mij het probleem.... Volgens mij moeten ze officieel dan bewijzen dat jij beter geschikt bent dan de lokale bevolking immers je hebt nog geen visum. Bij mij hebben ze er in ieder geval weinig zin in, maar misschien zegt dat niets en is het bij mij gewoon allemaal een beetje raar!

Ik heb het in ieder geval opgegeven, ik heb gedaaan wat ik kon doen, bellen (2x), e-mailtjes,  werkgever benaderd, alles dus volgens mij. Ik doe niets meer en wacht rustig af, maar inderdaad wel vanuit Australie  :up:

Chantal
 
Back
Top