Op zoek naar van Wyck in Stockton of Rutherford

vorstenbosch

New Member
Hallo

Mijn naam is Henk Vorstenbosch en ben op zoek naar een E-mail adres van een van de leden van familie van Wyck.

Rien van Wyck was afkomstig uit Boxtel (NL) zijn eerste vrouw Mien van Wyck Vorstenbosch uit Esch (NL)

Het laatste kontakt is al weer enige jaren geleden.

De laatste brief was afkomstig van Rien van Wyck (inmiddels overleden) gedateerd op 31 mei 1987,en wonende in de

32 Churchstreet
Stockton
Australia.
Postcode 2295

Is er iemand die de familie kent of er een E-mail adres van heeft stuur dit via de mail even naar mij.

Of kunt u mij mailen hoe ik middels een zoekmachine in Australie aan een adres of Internet side kan komen.

Bij voorbaat dank voor de moeite

met vriendelijke groeten

Henk Vorstenbosch

hg.vorstenbosch@home.nl

Hoi Henk,

ik wil je als eerst even welkom heten op dit forum  :mrgreen:.
Ik heb even voor je gezocht en heb de volgende link voor je, maar ik heb niet alle pagina's bezocht, dus ik weet niet of hij erbij zit. Met de onderstaande link krijg je de pagina's te zien die vermeldingen op het internet hebben met of de voornaam (Rien) of de achternaam (van Wyck) en/of beiden (dus voor en achternaam). Veel succes met je zoektocht.

http://voelspriet.qksearch.com/cgi-bin/cgsearch/cgsearch.cgi?query=Rien+van+Wyck&B1=Doorzoek+internet+op+voor-+en+achternaam

Back