Opgeven eerdere visa's

Tommy_k

XPdite Sponsor
Tijdens de online aanvraag procedure wordt gevraagd om je vorige visa op te geven inclusief afgiftedatum.

Nu ben ik zelf 3 keer in oz geweest. Het mailtje van het laatste tourist visum heb ik nog maar van die daarvoor en de whv niet meer.

Hoe hebben anderen dit gedaan?


Groet,

Tommy
 
Even mailtje sturen naar immi.gov en dan sturen ze je de visumnummers. Zeg wie je bent en wanneer je ongeveer in Oz was...
 
in 1980 was ik al een keer geemigreerd, nieuwe paspoorten, dus geen flauw idee wat m'n visa nr toen was. Ambassade in Den Haag gebeld, maar die konden me ook niet helpen omdat het hele archief naar Berlijn gestuurd was. Dus toen ze erom vroegen, gewoon gezegd dat ze het zelf in hun archief hadden, natuurlijk gingen ze daar niet naar zoeken en nooit meer wat van gehoord.
Toen ik hier terug in Oz was wel opnieuw m'n taxnr opgevraagd en die hadden ze nog.
groetjes Johan
 
Dankje voor de antwoorden. Heb in elk geval een mail gestuurd. Als het te lang duurt dan stuur ik idd maar zonder de vorige visa details.


Tommy
 
Ik wist ook mijn visa nummer niet meer van 1 eerdere reis, wij hebben daarover gebeld en ze gaven aan dat we dan in moesten vullen wat we nog wel wisten. (Data)

Dit heb ik gedaan en ik heb er niks meer over gehoord, dat was dus blijkbaar voldoende.

Succes!
 
Back
Top