Oplichterij of niet??

amity

New Member
:cry: Wij zijn nu vanaf december bezig met het emmigratieproces bij het
Migration Bureau.
En krijgen rekening na rekening.

Gisteren kregen we te horen dat we zijn ge "upgrade" naar een plan C en dat betekent dat er
nog eens zo'n 2000 euro excl btw bij zal komen.

In totaal hebben wij al zo'n 7000 euro aan ze betaald.

Herkent iemand dit?
Is dit normaal?
We hadden getekent voor een planB.

Wat wij wilde was een extra steuntje in de rug. Ik heb zelf engels gestudeerd, en
kan dus zelf wel dingen begrijpen en lezen  :cry: nu voelen we ons bijna
beroofd.

We denken uit te komen rond de 9000 euro ofzo, en waarvoor?
De formulieren moet je toch zelf invullen, en de documenten idem...

Alle tips en ervaringen zijn welkom...

Ps.. de laatste faktuur ad 2900 gaan we dus vooralsnog niet betalen,
Aangezien we geen upgrade wilde, en ook hadden gevraagd ons te laten weten
hoe en wat....

Hoi Amity,

Klinkt mij niet best in de oren eerlijk gezegd. Ik neem aan dat je een offerte hebt gehad en een contract hebt getekend. Die zou ik als ik jou was goed doornemen. Hebben jullie afspraken gemaakt wie wat doet?
Maar dat terzijde, 9000 euro is in mijn ogen een veel te hoog bedrag. Wij zijn geloof ik voor een skilled visum aanvraag van A tot Z 2700 euro kwijt (kan er iets naast zitten).

Ik ben heel benieuwd hoe de rest hier over denkt. Het kan zijn dat ik er een verkeerde kijk op heb, want wij zijn net begonnen, maar mijn gevoel zegt....Niet best.

Groetjes, Dijnnas.

Hoi Amity,

Niet goed opgelet waarschijnlijk want over dit bureau zijn al heel veel posts op dit forum en vrijwel allemaal negatief. Wij hebben ook destijds een slechte ervaring met dit bureau gehad bij de intake al. Zodra je ze belt begint de teller al te lopen terwijl je eigenlijk gewoon een fixed price wil.