oppas in Perth

keesje

New Member
Hallo allemaal,

Over 2,5 week kom ik naar Perth. Aangezien mijn vriend heel veel van huis is (werkt roosters van 9 dagen werken 5 dagen vrij) en ik het eerste half jaar niet zoveel te doen heb en nu nog niemand ken, dacht ik...ik kan wel gaan oppassen.
Ik heb 2 nichtjes hier in Nederland die ik vreselijk zal gaan missen en ben ook een tijdje aupair geweest in Amerika...dus...
Tis maar een idee, mocht iemand er interesse in hebben..let me know!!

Groetjes Wendy

Waar in Perth kom je terecht?
Wij hebben twee kinderen, de oudste is 4 en de jongste is 1.5.
Ons huurhuis staat in het noorden.

Wij gaan zoeken naar een huis in de buurt van Attadale, maar ik heb een auto tot mijn beschikking.

Hoi Wendy,

Wij hebben 2 mannetjes van 1 en van 3 en zou het leuk vinden als we een nedelandse oppas zouden hebben dus we houden ons aanbevolen! (hee Wilco misschien is groepsoppas een idee? Kunnen we eens met zijn allen gaan stappen of wordt het weer men only?) Wij zitten overigens ook in het noorden...

Groetjes Marie

Niet waar iedereen bij is Marie. :wink:
Trouwens, wat doe je achter de pc? Moet je niet het huis schoonmaken ofzo? :evil:

Wij zijn laatst weer voor het eerst sinds 4 jaar (onze oudste is 4, vandaar dat ik het onthouden kan) eens samen uit eten geweest.
Dus een oppas komt altijd van pas.
Ik heb tegen Silvia gezegd dat de volgende keer weer over 4 jaar is, maar daar was ze het niet mee eens. Het etentje was haar goed bevallen.
Dus Wendy, wij zijn wel geintereseerd hoor.

nou ik hoor het tegen die tijd wel, vanaf oktober ben ik wel beschikbaar... Ik laat tzt mijn ozzie nummer wel achter.
Doei doei
Wendy

Wij wonen in Attadale, riverview, en hebben twee kinderen 5 en 7, en ook wij zijn sinds we hier zijn al 1 keer weg geweest samen. Dus laat maar horen als je in de buurt iets hebt gevonden.
Groetjes Ingrid

Doe ik ook, ga jij maar lekker naar de Dockers zterdag.
Wij passen wel op jullie mannetjes hoor.
We halen de barbies wel te voorschijn.......  :p

Back