Oproep televisieprogramma

Lost

Administrator
Als je net in Australië bent of binnenkort naar Australië gaat emigreren, kijk dan eens op de portal naar de oproep voor een televisieprogramma die ik daar heb geplaatst:
http://www.xpdite.net

Je moet natuurlijk niet camera-schuw zijn :wink:.
 
Lost said:
Als je net in Australië bent of binnenkort naar Australië gaat emigreren, kijk dan eens op de portal naar de oproep voor een televisieprogramma die ik daar heb geplaatst:
http://www.xpdite.net

Je moet natuurlijk niet camera-schuw zijn :wink:.

Hoi ik dacht dat het alleen voor de Britten was....?
 
Jacky said:
Lost said:
Als je net in Australië bent of binnenkort naar Australië gaat emigreren, kijk dan eens op de portal naar de oproep voor een televisieprogramma die ik daar heb geplaatst:
http://www.xpdite.net

Je moet natuurlijk niet camera-schuw zijn :wink:.

Hoi ik dacht dat het alleen voor de Britten was....?

Hoi, ik zie net op het portal, dat het ook voor nederlanders is. Ik had afgelopen week mail gekregen via britisch expats, dat ze britten zochten vandaar.....

groetjes
 
Het is inderdaad ook voor Nederlanders :D.
Dussss..... wie is geinteresseerd?

Het zou wel leuk zijn als iemand van dit forum met zijn/haar snufferd op tv zou komen (misschien dat ik die persoon dan zo gek kan krijgen om met een XPdite.net t-shirt op tv te verschijnen :p).
 
Ik zou het sowieso niet doen, maar het is toch ook nog eens voor de EO?
Dan lijkt het me wel logisch dat je wel gelovig moet zijn? (en in ieder geval niet zo ongeveer/bijna een athiest achtig iemand zoals ik :D )

Maar goed, ik vind ook dat iemand het moet doen!! :lol:
he he, als ik het maar niet ben! (ben al in de krant geweest, dat was meer dan genoeg!!!)
 
Het is inderdaad voor de EO. De oproep is algemeen, dus volgens mij hoef je niet gelovig te zijn om mee te doen. Zou wel leuk zijn als iemand van dit forum in het programma zou meedoen :lol:.
 
Ik heb gereageerd...!!! Wie weet doen ze een financiele bijdrage...?? hihihi... dus wie weet... en ik wil best een XPdite t-shirt aantrekken ho :D or...!!!

Ik ga weer verder met lezen van Booklet 6...!!!

Groetjes,
Rick en Mariska
 
Ik hou je er aan hoor! :lol:
Ik ben benieuwd of jullie worden uitgekozen. Hou ons op de hoogte.
 
We houden jullie zeker op de hoogte... maar ik denk niet dat we worden uitgekozen want ze zoeken mensen die binnen nu en 6 tot 8 maanden ofzo gaan emigreren... en ik denk niet dat wij dat gaan redden maar wie niet waagt wie niet wint toch...!!!

Groetjes,
Rick en Mariska :D
 
Ik heb net een reactie gehad van het televisieprogramma dat ze zeer geinteresseerd zijn in ons verhaal en of ik uitgebreide informatie kan sturen naar ze. Ik had dus eerst even verteld dat we pas net beginnen en dat het nog wel even kan duren maar als ze meer wilde weten ze het maar moesten vertellen... en dat willen ze dus....!!!

We houden jullie op de hoogte.

Groetjes,
Rick en Mariska :D
 
Geweldig!
Laat me t.z.t. even weten welke maat T-shirts ik op moet sturen? :wink:
 
RickenMariska said:
Ik heb gereageerd...!!! Wie weet doen ze een financiele bijdrage...??

En, weet je hier al wat meer over? Daar ben ik nl. wel benieuwd naar. Wat kunnen zij voor de deelnemer betekenen (die tenslotte iedere keer tijd moet vrijmaken voor de camera enz.)?
Groet, Isis
 
Back
Top