Opvang adres in Perth en/of omstreken

BigJim

New Member
Ik ben een man van 40 en zoals het er nu uit ziet kan ik binnenkort rekenen op een baan in Henderson als pijpfitter/lasser.
Dat ligt net onder Fremantle, naar het schijnt.
http://www.austal.com
Aangezien ik dan waarschijnlijk binnen een maand of 2 daar zal zijn zoek ik mensen die een kamer te huur hebben voor de initiële opvang, van waaruit ik dan verder kan gaan zoeken.

Een woning aldaar is te vinden maar ja..ik moet eerst zeker weten of het werk leuk is en of ik daar wil blijven, dus om een lease aan te gaan voor gelijk 1 jaar zie ik nu even niet zitten.

Wie kan mij hier in tegemoet komen? Een caravan is ook  erg welkom.
Ik ben AustraliËr dus daar zal het niet aan liggen om een woning te vinden.
Alvast bedankt.
 
Hoi BigJim,

Er zijn ook huizen te huur voor een periode van 6 maanden.


Erna
 
[quote author=Erna link=topic=3620.msg42542#msg42542 date=1136597482]
Hoi BigJim,

Er zijn ook huizen te huur voor een periode van 6 maanden.


Erna
[/quote]

Dat ben ik aan het uitzoeken.
Voor zover ik het weet is een minimum lease voor 12 maanden.
Waar en bij welke realtor kan ik dit vinden ??
 
Hoi BigJim,

Wij huren hier in Albury een huis voor 6 maanden. Het is afhankelijk van de huiseigenaar of die voor 6 maanden wil verhuren. We hadden nog wel redelijk wat keus hier om een huis voor 6 maanden te huren. Gewoon even verder zoeken. Wel is het van belang dat je referenties hebt waaruit blijkt dat je in Nederland altijd braaf je huur/hypotheek hebt betaald en het zou helemaal geweldig zijn als je 3 personen in Australië kent die voor je willen pleiten dat je betrouwbaar bent.

Succes met je zoektocht :up:
 
Wij huren een woning in Mandurah en in eerste instantie hebben wij ook voor 6 maanden getekend. Ze bellen wel echt naar je referenties, alhoewel niet naar die in nederland in mijn geval. Wij huren bij Roy Weston. Succes!
 
Hey BigJim,
In North Fremantle is het railway hotel. $25 per nacht of $95 per week. Het is een alternatief onderkomen, maar ik dacht ik laat het je toch even weten.
Aussie
 
[quote author=aussie link=topic=3620.msg49242#msg49242 date=1140614001]
Hey BigJim,
In North Fremantle is het railway hotel. $25 per nacht of $95 per week. Het is een alternatief onderkomen, maar ik dacht ik laat het je toch even weten.
Aussie
[/quote]

Thanks mate maar ik heb al onderkomen gevonden in Palmeira. Parmelia bedoel ik...
 
hey BigJim,
Fijn dat je accomodatie hebt gevonden. Misschien ben jij wel onze nieuwe buurtgenoot. Wij wonen ook in Palmyra.
Misschien tot ziens dan. Suc6 met je baan in Henderson.
Groetjes,
Paul en Gerrie.
 
Back
Top