Opzoek naar goedkope vertaler

Gerdien

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb mijn papieren bijelkaar voor mijn skill aanvraag  :smile:
Maar ik moet ze nu nog even laten vertalen.
Nou had ik iemand gevonden, maar die vraagt 20 cent per woord  :|
Beetje veel geld.
Ik heb al een mail gedaan naar de scholen om te vragen of ik mijn diploma in het Engels kan krijgen, maar geen geluk.

Wie heeft er tips of ervaringen??

Thanx.....

Groetjes Gerdien
 
Hoi Gerdien,

In Brisbane zit Henk Jansen en hij is NAATI-geacrediteerd vertaler. Hij rekende vorig jaar 9 cent per woord.

Groet,

Frank
 
In Almere zit Edine (Interline translations; adres gekregen van ons emigratieburo; move2australia) , daar hebben wij ons hele dossier laten vertalen en supersnel terug via de post:)

http://www.xs4all.nl/~ligtbak/

ze heeft ook een engelstalige stempel, we hebben ons wezenloos gezocht naar iemand die dat had!
 
[quote author=alieNL link=topic=10340.msg145621#msg145621 date=1251287799]
Misschien eerst zelf vertalen en het dan door iemand na laten kijken???
[/quote]

Dat mag niet Alie.....het moet door een erkend vertaler/vertaalster vertaald zijn voor je Skills Assessment aanvraag (en visum aanvraag)....tenminste....officiële documenten zoals diploma's, cijferlijsten, etc.

Een referentiebrief die je van je werkgevers ontvangt moet zelfs door een erkend vertaler vertaald worden, mits je werkgever deze brief in een andere taal dan het engels aanlevert. Echter....ik heb mijn oud-werkgevers en werkgever hier een handje mee geholpen door zelf de brief te maken en deze direct in het engels te schrijven. Dan hoeft het natuurlijk niet vertaald te worden. (wel op officieel briefpapier printen van de werkgever)
 
Naar mijn weten kan je bij veel instanties aanvragen of ze een engelse kopie willen opsturen (soms tegen kleine betaling). Als het bedrijf het namelijk vertaalt sta jij erbuiten en het is goed omdat het op bedrijfspapier is geprint.
En anders wat investeren in een vertaling.
 
Hoi Gerdien,

Ik heb mijn vertalingen door Louis Vorstermans laten doen. Hij is NAATI gecertificeerd. Zoals eerder gezegd: dit is een voorwaarde voor de vertalingen. Je kunt aan hem een offerte opvragen door de documenten gescand aan te leveren. www.doubledutch.com.au  Ik ben zeer tevreden over hem :up:. Hij is snel en accuraat. Komt oorspronkelijk uit Arcen (Limburg) maar woont al heel lang in de omgeving van Melbourne.

Weet niet wat hij rekent per woord. Zijn offertes waren gebaseerd op de aangeleverde documenten. Ik weet niet hoeveel woorden hier in stonden. Hij heeft voor mij de diploma's, cijferlijsten en ons samenleveingscontract vertaald.

Doe hem de groeten :wink:!

Wim.
 
Back
Top