Opzoek naar IELTS oefenpakket....

Gerdien

New Member
Hai,

Ik wil eind dit jaar mijn IELTS (generaal) gaan doen.
Wie heeft er nog een oefenpakket wat ik kan overnemen????

Groetjes Gerdien
 
Hier staat nog een setje te koop:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=10084.0

Succes met oefenen!
 
hi gerdien,
Ik heb van iemand op xpdite een heel waardevol boek in PDF doorgestuurd gekregen.  Echt super handig.  Ik heb er al veel handige tips uitgehehaald. Als je me een mailtje stuurt zal ik het je doormailen.
grtjes
 
Alie bedankt..
Wat ben jij toch altijd scherp op het forum. echt super.
Ik heb twee berichten gedaan of ze nog te koop zijn.
Dus nu ff afwachten.

Groetjes Gerdien

[quote author=alieNL link=topic=10208.msg142805#msg142805 date=1247249934]
Hier staat nog een setje te koop:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=10084.0

Succes met oefenen!
[/quote]
 
Ik had er twee maar één zat in een auto die total loss is gereden en is weggesleept. Dus daar heb je niet veel aan... ons boekje is uit 2007 dus als jij uiteindelijk een ander jaar hebt en je wilt wat meer voorbeelden bijvoorbeeld voor de schrijfopdracht, stuur een PM-etje en ik scan en mail het je toe..

Succes!
  :up:
Marika

P.S: Als we klaar zijn zal ik ons IELTS oefenpakketje doorgeven aan wie het dan gebruiken kan..!
 
Hoi!

Wij hebben afgelopen juni de test gedaan met behulp van het oefenboek. We hebben het allebei gehaald, dus als je wilt mag je het boek van ons overnemen. Hij is haast niet gebruikt en er is niet in geschreven. Heb hem in april aangeschaft. Dus laat maar weten...

groetjes,
Mariska
 
Kijk 's op www.scottsenglish.com. Hier heb ik heel veel aan gehad; het bevat tientallen oefeningen, op alle onderdelen. Bovendien krijg je waardevolle lessen. Het kost je wel wat, maar dan heb je ook echt wat! Ik had een 8.5 average, dus het was het zeker waard.
Succes! Marije
 
Hallo Allemaal,

Ik heb in de tussen tijd een mooi PDF gekregen, waar ik veel aan heb.
ik had een aantal reacties gekregen, maar of de ene reageerd niet meer of ik vond de prijs toch wat aan de hoge kant.

Dus ik ben nog steeds opzoek naar het oefenpakket. Het boek en DVD voor General.

Wie oh wie kan me erbij helpen????

Dan kan ik beginnen met de studie....

Groetjes Gerdien
 
Gerdien, wij hebben er nog 1 liggen van vorig jaar. Volgens mij was het boek 21 euro, zeg maar wat je ervoor zou willen geven (excl verzendkosten, geen idee wat dat is, of je moet in de buurt van Den Haag wonen om 't op te halen).
 
Het is gelukt.. Ik ga dit weekend het boek en CD ophalen.

Een ieder bedankt voor het meedenken en helpen. :up:

Nu maar aan de studie ermee.. :lol:

Groetjes Gerdien
 
Back
Top