Oranje kijken aan de Sunshine Coast..?

rob en tinus

New Member
Nieuw aangekomen in Mooloolaba, Sunshine Coast (na 2.5 jaar in SA) en nu vragen we ons af of er hier ook gezellige borrels zijn voor alle lokale Nederlanders? (We hebben al gelezen over alles in Brisbane en Gold Coast, maar hier zijn toch ook wel cloggies?)
Wordt er bv gezamenlijk voetbal gekeken over 2 weken?

Groetjes, Rob en Tinus
 
Hey rob en tinus,

Wij zijn net van mooloolaba naar M'dore verhuisd dus we zijn in de buurt. Als het goed is gaan we in Buderim voetbal kijken. Ik stuur je ff een pm.

Groetjes
 
Hey Stefmar,

Doe mij die PM ook ff alsjeblieft. Nog een weekje en dan zitten wij waarschijnlijk ook in Maroochydore. In ieder geval in de directe omgeving en ook wel in voor een voetbalavontuurtje...
 
Gedeelde smart is halve smart. O nee, we worden natuurlijk gewoon even kampioen. Zeggen jullie al 'ze' worden kampioen, of toch nog 'we' als het om oranje gaat? Ben ik even benieuwd naar.
 
Nieuw aangekomen in Mooloolaba, Sunshine Coast (na 2.5 jaar in SA) en nu vragen we ons af of er hier ook gezellige borrels zijn voor alle lokale Nederlanders? (We hebben al gelezen over alles in Brisbane en Gold Coast, maar hier zijn toch ook wel cloggies?)
Wordt er bv gezamenlijk voetbal gekeken over 2 weken?

Groetjes, Rob en Tinus

Er zijn 2 NL 'clubs' aan de Sunshine Coast; eentje voor senioren, en een informeel netwerk voor iedereen onder de 50 :) Elke 3 maanden is er een bbq voor de laatste. Er zitten hier wel NL-ers maar in relatieve termen niet zo heel veel is mijn indruk. Het stikt hier wel van de zuid-afrikanen en engelsen.

Geef een pm als je het email-adres van de coordinator wilt hebben.

Het voetbal kijken kan bij Wiebe idd; uitnodiging is via het netwerk verstuurd.
 
Hoi Whale en iedereen die meer info over bijeenkomsten van (mede) nederlanders ,

ik probeer nog eens om te replyen ,maar ben niet zo forumtechnisch :rolleyes: dus hoe ik nu precies op je topic kan reageren en hopelijk lukt het me nu. hihihi.. :up:

kan me(ons) iemand info geven over de 3 maandelijkse BBQ of een mailadres ofzo geven want we willen graag in contact komen met (mede)nederlanders in australie.

rose1917@live.nl

vriendelijke groetjes tinkerbell
 
Ik had idd al een mailadres van Stefmar gekregen, heel fijn! Ik zal even contact maken.

Lijkt ons erg leuk om met andere NLers in contact te komen. In Adelaide was er een maandelijkse borrel in het Belgisch biercafe nogalliefst. Daar zijn we uiteindelijk door omstandigheden maar 1 x geweest maar het was wel supergezellig!

En ik heb het nog steeds over 'we' als er gewonnen wordt. Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik ook blij roep dat 'we' winnen als Australië wint!

groetjes!
 
Nieuw aangekomen in Mooloolaba, Sunshine Coast (na 2.5 jaar in SA) en nu vragen we ons af of er hier ook gezellige borrels zijn voor alle lokale Nederlanders? (We hebben al gelezen over alles in Brisbane en Gold Coast, maar hier zijn toch ook wel cloggies?)
Wordt er bv gezamenlijk voetbal gekeken over 2 weken?

Groetjes, Rob en Tinus

Er zijn 2 NL 'clubs' aan de Sunshine Coast; eentje voor senioren, en een informeel netwerk voor iedereen onder de 50
smiley.gif
Elke 3 maanden is er een bbq voor de laatste. Er zitten hier wel NL-ers maar in relatieve termen niet zo heel veel is mijn indruk. Het stikt hier wel van de zuid-afrikanen en engelsen.

Geef een pm als je het email-adres van de coordinator wilt hebben.

Het voetbal kijken kan bij Wiebe idd; uitnodiging is via het netwerk verstuurd.


Hallo allemaal, Ik ben ook wel in voor een potje voetbal kijken met andere Dutchies! Ik woon sinds anderhalve maand in Coolum. Zou iemand mij kunnen laten weten waar ik welkom zou zijn? Thanks heaps :)! Renate
 
hey renate,

Ik lees nu net pas je berichtje. Gisteren hebben we bij ons thuis gekeken. We waren met een man of 15 en was super gezellig. Voor komende wedstrijd is er nog niets gepland omdat die om 4.30 uur is. Maar de wedstrijd daar na zal wel weer om 24 uur zijn en dan zal er wel weer iets ondernomen worden.


We houden iedereen op de hoogte!
Groetjes
 
Back
Top