Originele papieren mee?

Yuud

Well-Known Member
De verhuizers komen zo, en vroeg me af welke papieren je het beste mee kunt nemen in je koffer. Heb wat dingen gescand en de rest gooi ik in de container maar heb hier gelezen dat je voor vanalles punten nodig hebt. Dus vroeg me af of ik nog van dingen originele papieren mee moet nemen en zo ja welke.

Alvast bedankt!
 
Die "documenten" waar je punten voor krijgt, heb je toch nog niet, behalve je paspoort.
Een brief van een Australische bank bijvoorbeeld levert je punten op, omdat daar je naam en adres opstaat.
Belangrijke dingen inscannen is genoeg, gewoon in het geval als de container overboord staat, om maar eens een worst scenario te bedenken.
Dus ik denk dat Jack alles al op genoemd heeft, wat je daadwerkelijk mee hoeft te nemen.

groetjes Johan
 
ik heb ook diploma's en certificaten origineel meegenomen (en een scan op de laptop gezet). Daar krijg je geen punten mee, maar je hebt ze waarschijnlijk wel nodig voor een baan!
 
Ben ik ook van plan: ordner met diploma's mee en alles scannen en in je mailbox zetten. Kun je er altijd bij.
 
Thnx! Za mn man's diploma's meenemen, ik maak voor mezelf wel 'n mooie nieuwe site ;-)
 
Heel veel sterkte met alles vandaag!!... Weer een stukje afscheid..
Duurde voor mij wel een paar weken voor ik mijn "oude" huis uit mijn hoofd had....
Op naar een nieuw begin:)....
 
Back
Top