SaschaH
New Member
Ik ben nu al enige tijd bezig met het proberen te achterhalen of mijn onderwijsinstelling mij kan verblijden met een oude studiegids of iets wat daar op lijkt. Echter heb ik niet het idee dat men mij daar serieus :lol: neemt. Ik ben nu dus zelf maar aan de slag gegaan om een en ander op papier te zetten en wil het laten controleren door de betreffende onderwijsinstelling. Nu vraag ik me af of er hier niet toevallig mensen zijn die dezelfde studie als ik gedaan hebben en nog wat materiaal hebben.
Ik ben in 1992 beonnen aan een studie Hogere Informatica aan de Hogeschool Utrecht, in 1998 ben ik daar afgestudeerd. Iedereen die mij hierover aan informatie kan helpen is van harte welkom.
Ook andere tips/trucs voor het zelf schrijven van de samenstelling van de opleiding zijn van harte welkom, misschien hebben anderen er ook wat aan.
Dank.
Ik ben in 1992 beonnen aan een studie Hogere Informatica aan de Hogeschool Utrecht, in 1998 ben ik daar afgestudeerd. Iedereen die mij hierover aan informatie kan helpen is van harte welkom.
Ook andere tips/trucs voor het zelf schrijven van de samenstelling van de opleiding zijn van harte welkom, misschien hebben anderen er ook wat aan.
Dank.