OZ police check stamped envelope?

Mel

New Member
hi,

weer een vraag voor de ervarenen ondeer ons. Ik ben net terug van het postkantoor. Ik wilde namelijk weten hoe ik een al gefrankeerde enveloppe  kan bijvoegen (bij Form 1101). Nu vertelde die man mij dat dat niet kan voor een enveloppe die vanuit het buitenland terug getuurd moet worden via post. Maar op het form staat dat als je niet aan de punten voldoet (geld, gefrankeerde enveloppe, passport copie etc, de aanvraag niet in behandeling wordt genomen.

Iemand een tip?
Thanks

Dat is inderdaad erg maf, en ik vroeg me al af hoe de AFP dat geregeld zou willen zien.... Ik heb eventjes geen idee hoe je dat zou kunnen oplossen. Het enige wat ik kan bedenken is:
- Als je iemand kent in Oz, laat deze persoon alle papieren opsturen naar de AFP en de retour-envelop naar een Australisch adres terugsturen, zodat deze persoon vervolgens alle papieren weer naar JOU kan terugsturen (of deze persoon kan op de retour-envelop het nederlands adres schrijven en alleen een voldoende gefrankeerde postzegel erbij plakken, dus dan krijg je de papieren rechtstreeks vanuit Australie).
- Laat iemand een voldoende gefrankeerde Australische postzegel naar je opsturen in Nederland

Maar voor alle opties geld, je dient iemand te kennen in Australie. Laat even weten of je iemand kent (je vriend zat toch in Oz?).

Succes!

Cya,

Vin

Yeb!

mijn vriend zit in Australie, ik stuur het anders door naar hem en hem vragen het dan were door te sturen. Maar omdat hij zelf redelijk in de middle of nowhere woont, wilde ik toch ff kijken hoe ik het zelf het snelste kan regelen.

Maar in ieder geval bedankt!

Back