Parent Visa - Beedigd vertaler in Brisbane

Lin

XPdite Sponsor
We zijn begonnen met het aanvragen van het visum van mijn moeder. Wij gaan voor het Aged Parent Visa - subclass 804.
Nu is ze een documentje vergeten te laten vertalen in Nederland. Dus dat moet nog hier. Weet iemand een beedigd vertaler in Brisbane, voor een Nederlandstalig document?

Groetjes Lin

Hoi Lin,

Ik heb er al eens meer over gepost, maar Henk Jansen (of Janssen??) zit bij jullie in Brisbane. Hij is snel en goedkoop. Gebruik even de zoekknop en zoek op zijn naam of op Muse (zijn bedrijfsnaam). Succes,

Frank

Met hem heb ik inderdaad ook ervaring dat hij heel fijn en snel reageerd!
Echter, ik moest per ce NAATI gecertificeerde vertalingen hebben van NL-->engels, en dat kon hij niet.
Hij raadde me toen wel een andere vertaalster aan nl. Margaret Bocquet
zij is hiervoor wel gecertificeerd.

Ook zeer snelle en goede afhandeling gehad!

Groetjes Bregje

Als je op http://mail.naati.com.au/naati/pdsearch/pdsearch.aspx "Dutch" en "QLD" selecteert, krijg je een stuk of 5 opties.
Ik heb ooit eens een document laten vertalen door Ms Palings, d.w.z. ik had het zelf vertaald en heb het door haar laten nakijken en tekenen. Kostte me $10 als ik 't me goed herinner...

Dank voor de adviezen! Ik heb er eentje gevonden. Via de site die je aangaf Hans, Nicky Vogelaar, beedigd NAATI vertaler heeft het documentje prachtig vertaald voor ons voor een mooie prijs.
Inmiddels is de visa voor mams in behandeling!

Groetjes Lin

Back