Partner punten

Hi all,

Wij zijn bezig met het voorbereiden van onze aanvraag. Mijn vriend (hoofdaanvrager) komt net aan de benodigde 60 punten maar als ik de voorgaande nomination uitslagen zie voor zijn vak (management accountant) gaat dat niet genoeg zijn. Partner punten zijn dan misschien nog een uitkomst. Ik begrijp alleen niet helemaal hoe ik deze moet inschatten. Zelfde lijst als zijn puntentelling maar dan voor mijn eigen vakgebied? En moet dat dan ook nog een vak zijn wat in SOL voorkomt? Zo ja, dan kan ik het wel schudden vrees ik. CSOL staat mijn beroep (career counsellor) wel maar alleen voor South Australia en wij richten ons op NSW of VIC. Kan iemand mij helpen met meer info of een bevestiging dat bovenstaande klopt? (wat ik niet hoop...) Thanks!!

Ik dacht dat je dan als partner ook een beroep op de SOL moest hebben en dit ook moet laten assessen (idem als de hoofdaanvrager dus). Of het ook op de CSOL mag staan, weet ik dan weer niet ..

Dank voor je reactie. Tja, als dat zo is gaat die partner punten niet lukken vrees ik. Fingers crossed maar en hopen op een wonder.

yep moet op de lijst staan
however als je aan de 60 punten, komt zit je in de race hoor. Je moet niet kijken naar anderen, maar naar jezelf. Als je aan de voorwaarden voldoet, is er een kans. Benader anders eens een bureau voor meer en gerichte informatie. Succes!
en niet zo snel opgeven hoor....:up:

Back