Partner skills en IELTS

Tinneke

New Member
Hoi!

Nog steeds weet ik niet goed wat met mijn IELTS te doen. Mijn vriend gaat voor een skilled independent visum. Maar we willen graag de punten voor partner skills ook halen. Ik heb dus mijn assessment, mijn work experience en dan komt het IELTS probleem. Ze zeggen dus eigenlijk dat je moet alles kunnen bewijzen voor skills (ook english) zoals de main applicant, maar de main applicant moet zijn IELTS dus al gedaan hebben voor hij indient en het is twee jaar geldig. Nu is mijn IELTS 1 jaar en 1 week, we dienen volgende week in. Steek ik er mijn oude IELTS al bij en doe ik hem dan nog eens opnieuw om functional english voor spouse te bewijzen (waarvoor ze maar 1 jaar oud mag zijn)? Iemand hetzelfde voorgehad?  :|

Alvast bedankt!
Groetjes,
T
 
je mag ook gewoon je visumaanvraag indienen zonder dat je je IELTS al hebt gehaald! Gewoon het bewijs van inschrijving eraan toevoegen en zodra je de uitslag hebt geef je die aan ze door. Op deze manier weten ze wel dat je er mee bezig bent. (Hebben wij ook gedaan)
 
Bedankt Ernie, maar ik vroeg me eigenlijk specifiek af hoe het zit met IELTS en partner skills.

Niemand die punten voor partner skills heeft aangevraagd?

Groetjes,
T
 
als er staat dat de IELTS een jaar oud mag zijn (en die van jou is ouder, als ik het goed begrijp) dan zou ik hem maar opnieuw doen. Meestal houden ze zich wel aan de regels die ze zelf stellen.

En nee, geen partner skills aangevraagd, omdat ik een half uur per week te weinig werkervaring had, en dat was dus niet genoeg. (om maar te laten zien hoezeer ze zich aan hun eigen regels houden)
 
jee een half uur... zal helemaal niks uitmaken of je die werkervaring extra hebt. Maar ik zal mij inschrijven voor de nieuwe... twee testen eraan hangen is mss helemaal niet aan te raden, als ze er dan niks meer van snappen...
 
Hoi allemaal,

Gewoon even om mensen in de toekomst te helpen. We hebben net de online aanvraag ingediend en ze vragen daar gewoon of de spouse een IELTS heeft van minder dan 24 maand oud. dus ik heb de site helemaal verkeerd begrepen en ga binnen 2 weken mijn IELTS opnieuw doen, die ik dus niet meer kan cancelen, van weggesmeten geld gesproken, daar gaan mijn nieuwe winterschoenen...  :cry:

Maar goed liever dit dan moeten stressen voor de nieuwe test, ik doe er in elk geval niks meer voor!

groetjes,
T
 
Back
Top