Nou Jack, het ziet ernaar uit dat je jongste telg zowel NL als Australiër is net zoals Jan H. ook zei
Op naar de 3000 post he.
groetjes Miranda
Denk dat je ff rustig aan moet doen Jack, voor je het weet zit je al weer ver boven de 3000 voor het eind van het jaar, en het zou zo leuk staan he, als je de 3000ste reply net op 23.59 op 31-12-2009 doet. Of heb je dan wat beters te doen :grin: :wink: :wink:
als je op 2999 staat, delete ik al je ouwehoer berichten en dan sta je opeens weer onder de 1000. :evil:
Jack,
Je kind is zowel Australisch als Nederlands, dwz als jij of je vrouw een Nederlands paspoort hebben.
Het makkelijkst is dat je een Australisch paspoort aanvraagt voor je zoon in Darwin.
Hij kan later altijd nog een Nederlands paspoort aanvragen , mag vele jaren duren en je kunt dan zoiets combineren als je een vakantie in een van de steden houdt waar ze een consulaat hebben die paspoorten verstrekt. Je zoon kan dus dubbele Nationaliteit verkrijgen (jij niet!)
Bij het consulaat wordt ter plaatse je foto genomen en vinger afdrukken (nieuw sinds 1 okt).
Wel handig als je jet formulier (download van internet) van te voren invult, maar je MOET een afspraak maken met het Ned consulaat een paar dagen van te voren.
Voor Binnenlandse vluchten heb je natuurlijk geen paspoort nodig, wie vertelt je dat soort onzin?
Cheers
Jan
Voor Binnenlandse vluchten heb je natuurlijk geen paspoort nodig, wie vertelt je dat soort onzin?
als je op 2999 staat, delete ik al je ouwehoer berichten en dan sta je opeens weer onder de 1000. :evil:
:lmao: :rotflmao:
Solly! Kon het niet laten.... hahaha die Lost!
Maar euh ondanks mijn hoongelach, Jack keep up the work in 2010 he, dat maakt het forum zo leuk om te lezen: dat geouwehoer van jou
Al zijn Jack's replies nog zo snel, de delete knop achterhaald ze wel! :wink:Na 2 weken sta ik weer van 1000 op 4000 replies <_<
Al zijn Jack's replies nog zo snel, de delete knop achterhaald ze wel! :wink:
Nog 5 posts en dan sta je op 2999, Jack.