Paspoort aanvraag..........

Verrek zie net dat ik er 'nog' maar 92 mag hebben voor de magische 3000 :lol: :lol:
Nah wordt bij mij wel ergens volgend jaar voor ik dat haal grinnik.

Nou Jack, het ziet ernaar uit dat je jongste telg zowel NL als Australiër is net zoals Jan H. ook zei :up:

Op naar de 3000 post he.

groetjes Miranda

Many thanks voor het mee denken
Al een tijdje op dit forum en wetend hoe het een beetje werkt.
Toch blijft dit forum iets prachtigs.
Really appreciate the answers on my question. :up:

Lost heeft er toch weer iets moois van gemaakt.
Toch een kunstenaar die zijn volle hart geeft voor dit forum.
The Braveheart of xpdite....Well done Lost.

Effe iets heel serieus............

CAN I DO IT............CAN I DO IT.............

Die croc hieronder is een ware pitbull.
Wil die arm maar niet loslaten....
Zolang je in die arm je eigen arm niet herkent is het okay.

Ben nu even de tel kwijt geraakt......

Waar ging dit topic eigenlijk toch weer over.
Zie het aankomen dat Lost me scherp in de gaten houd en me op 2999 post me verband van dit forum <_< :grin:

Denk dat je ff rustig aan moet doen Jack, voor je het weet zit je al weer ver boven de 3000 voor het eind van het jaar, en het zou zo leuk staan he, als je de 3000ste reply net op 23.59 op 31-12-2009 doet. Of heb je dan wat beters te doen :grin: :wink: :wink:

Well a few Coronas would be nice..........

Jack :evil:

als je op 2999 staat, delete ik al je ouwehoer berichten en dan sta je opeens weer onder de 1000. :evil:

als je op 2999 staat, delete ik al je ouwehoer berichten en dan sta je opeens weer onder de 1000. :evil:

Dan zak ik verder onder de 1000.
Maar 1000 is ook een mooi getal......

Have a good one. :up:

Jack,
Je kind is zowel Australisch als Nederlands, dwz als jij of je vrouw een Nederlands paspoort hebben.
Het makkelijkst is dat je een Australisch paspoort aanvraagt voor je zoon in Darwin.

Hij kan later altijd nog een Nederlands paspoort aanvragen , mag vele jaren duren en je kunt dan zoiets combineren als je een vakantie in een van de steden houdt waar ze een consulaat hebben die paspoorten verstrekt. Je zoon kan dus dubbele Nationaliteit verkrijgen (jij niet!)
Bij het consulaat wordt ter plaatse je foto genomen en vinger afdrukken (nieuw sinds 1 okt).
Wel handig als je jet formulier (download van internet) van te voren invult, maar je MOET een afspraak maken met het Ned consulaat een paar dagen van te voren.

Voor Binnenlandse vluchten heb je natuurlijk geen paspoort nodig, wie vertelt je dat soort onzin?
Cheers
Jan

OMG meet u dat nou. Ik ben,. jeetje in november 2008 was dat alweer, nog in Canberra geweest voor een nieuw paspoortm was daar toevalig voor een cursus, maar mijn pasfoto was niet goed genoeg. Ik ben toen weg gestuurd met een route beschrijving naar een fotograaf. Die ik maar niet kon vinden dat was dus vorig jaar lol..
Afgelopen maand heb ik maar eens een mailtje gestuurd naar het contact puntin Adelaide maar kreeg nog all een kort af mailtje terug in het engels.. lol
Maar jeetje vinger afdruk afnemen, ik ben toch geen crimineel.. OMG dat wil ik helemaal niet. Ik heb niks te verbergen maar waarom zou ik mijn vinger afdruk willen registeren, starks willen ze mijn DNA nog afnemen.. Verdommen zeg! Australische papoort aanvragen is ook geen optie omdat alles hier een beetje onzeker is geworden in de laatste 12 maanden.. zucht.. wat nu voorlopig is mijn paspoort alweer 2 jaar verlopen.
Cheers
Barry

Voor Binnenlandse vluchten heb je natuurlijk geen paspoort nodig, wie vertelt je dat soort onzin?

Misschien niet een paspoort.. maar wel enige vorm van ID.. en, stel je voor dat Jacks zoon geen recht had gehad op een aussie paspoort.. dan betwijfel ik of hij wel recht zou hebben gemaakt op een ander soort van aussie ID (wat in de buurt verkrijgbaar is).

Maar mss heb ik het wel helemaal fout hoor en hoef je tegenwoordig helemaal geen ID meer te laten zien :smile:

Barry, de regels zijn sinds dit jaar oktober veranderd, je kunt nu uitsluitend een pasfoto op het consulaat maken, dus je word niet meer naar een fotograaf gestuurd.
Je vinger afdrukken komen niet op het paspoort maar zit verborgen in de nieuwe chip welke "ingevroren" is in het paspoort..

Alie NL,. Altijd goed een I.D. bij je te hebben en voor een kind kan dat ook gewoon een kopie van zijn/haar geboorte register (birth certificate) zijn.

Jan

:lmao: :rotflmao: ;D ;D
Solly! Kon het niet laten.... hahaha die Lost! ;D

Maar euh ondanks mijn hoongelach, Jack keep up the work in 2010 he, dat maakt het forum zo leuk om te lezen: dat geouwehoer van jou :up:

:lmao: :rotflmao:
Solly! Kon het niet laten.... hahaha die Lost!

Maar euh ondanks mijn hoongelach, Jack keep up the work in 2010 he, dat maakt het forum zo leuk om te lezen: dat geouwehoer van jou :up:

:grin: :grin: niet gewoon he,
Ik brulde het uit toen ik het las.
Okay beter dan verbannen worden van dit forum.

Na 2 weken sta ik weer van 1000 op 4000 replies <_< :up:

Fijne vakantie the Skippies see ya next year...take care.

Kan bijna niet wachten op nummero 3000, dat moet wel een hele speciale worden. Of wordt de druk nu te veel, Jack?

De grote vraag die mij vooral bezig houdt, is in welk draadje die beruchte post dan komt te staan..... ben benieuwd!!!

Sacha

1994, volgens mij is het zooooooooooo moeilijk voor Jack, hij wil zoooooooooo graag
typen, maar dat kannie, want het is nog maar 29 december en dan kan hij de andere
2 dagen niet meer typen
2.gif
(ps dit is
ook een vorm van headbangen grinnik) whooeeehaahahahahaha.
11.gif

7.gif

Word er gewoon een beetje nerveus van.
Vandaag over een uurtje naar het postkantoor voor Jimmies paspoort.

by the way is dit een vorm van blackmail...
Al zijn Jack's replies nog zo snel, de delete knop achterhaald ze wel! :wink:

Nog 5 posts en dan sta je op 2999, Jack.

Heb het gevoel dat er gejaagd word op me.
Kun je maar 1 ding doen ....hard hollen en buiten schot blijven.... :wink:
Mr. de Louw (zelfde surname als mijn zwager) we zullen zien wie het snelste is.

Nog fijne dagen tot de jaarwisseling.

Back