Paspoort voor kinderen onder een 457?

Jadiet

Member
Hallo allemaal,
Eerst wil ik even iedereen bedanken die  mij middels dit forum een eind op weg hebben geholpen, fantastisch!
Wie weet of het handig cq noodzakelijk is dat mijn kinderen (3 en 5 jaar) een eigen paspoort hebben als ze op mijn 457 visum OZ binnen willen komen?
Alvast bedankt
Jadiet
 
Hoi Jadiet,

Wij zijn ook op een 457 visum binnengekomen en onze kinderen stonden gewoon in onze paspoorten. Het is niet nodig. Sommige mensen vinden het handiger om de kinderen een eigen paspoort te laten hebben, maar het is niet nodig. Het is een keus die je zelf maakt. Ook voor het 136 visum is het niet nodig.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes Wilco
 
Wij zijn gewoon op vakantie geweest, In W.A. .De kinderen staan bij mijn man in het paspoort.
Wij dachten dat dat heel normaal was, maar bij de douane stonden ze heel raar te kijken.
En toen wij terugweg weer incheckten keek het meisje heel gek en riep er een paar collega's bij ze hadden dit nog nooit gezien,dan ga je toch wel een beetje twijfelen.
Ik zou dus goed checken voordat je dit doet.

groetjes Manja :smile:
 
wij hebben ook een 457. onze kinderen staan ook bij ons in het paspoort. ze vonden het wel een beetje raar omdat er 3 dezelfde paspoortnummers genoteerd stonden, maar na uitleg was het geen probleem.
 
Back
Top