Permanent Visa...iemand Tips of Advies

marjoleinmb

New Member
hai allemaal,

Ik Marjolein (22) en mijn partner Richard (30) willen onze droom waar gaan maken....
emigreren naar australie.
alleen wordt het je wel moeilijk gemaakt om binnen te komen indien je niet de juiste werk richting hebt.
wie o wie zou ons kunnen helpen/adviseren.
dit is een droom die wij allebei al sinds onze jeugd hebben en hoe dan ook willen waar maken.

we zijn er al een tijdje mee bezig om ons te orïenteren en hebben ons al aangemeld bij imigratie bureau's zoals die van Rob (althans een eerste e-mail verstuurt nog ff afwachten wat de reactie hierop is) de bestemming is al bekend SA, Adelaide en omgeving
onze vraag is dus help help help
jullie als (toekomstig) -geëmigreerde weten er als geen ander hoe het moet en welke wegen je moet bewandelen om uit eindelijk die fel begeerde visa in handen te krijgen

Opleiding Richard

2005             Verkooptechnieken (intern Bruynzeel) Certificaat
2004          Verkooptraining Kenneth-Smit
2001-2002      MBO Ondernemer Management          Certificaten
2000-2001      MBO Filiaalleider                                Diploma
1999-2000      MBO   Verkoopchef                          Diploma
1998-1999      MBO   Eerste Verkoper                Diploma
1996-1998      MBO Commerciële dienstverlening Certificaten
1990-1995      MAVO-D niveau                                Diploma


Opleidingen Marjolein

1998-2002              : VMBO Diploma Verzorging (behaald).

2005-2007              : MBO Dierenverzorging (certificaten)

ALs iemand iets weet wat we het beste kunnen doen om aan een visa te komen hartelijk dank............... We zullen regelmatig update wat de stand van zaken is

wij hopen snel iets van jullie te horen
alvast heel erg bedankt

liefs marjolein en richard
 
 
[quote author=marjoleinmb link=topic=8871.msg118086#msg118086 date=1211356022]

ALs iemand iets weet wat we het beste kunnen doen om aan een visa te komen hartelijk dank............... We zullen regelmatig update wat de stand van zaken is

[/quote]

Eigenlijk heel simpel:

1) pluis de site www.immi.gov.au uit.
2) Download booklet 6 en kijk welk visum geschikt voor jullie is, of je in aanmerking komt voor dat visum.
3) Vraag een skill assessment van je genomineerde beroep aan bij de juiste instelling.
4) Vraag het betreffende visum aan, met de bijbehorende bewijsstukken.

Of laat dit alles doen door een migratie-agent tegen betaling.

Ik weet niet of je uit bent op een dergelijk antwoord (want een kant-en-klaar antwoord is eigenlijk nooit mogelijk). Ik zou trouwens wel voorzichtiger omgaan met je privegegevens op Internet. Ook op dit forum kijken honderden mensen mee, zonder dat ze geregistreerd zijn. Elkaar leren kennen bij Seats & Sofa's?

Groeten Sander
 
haha, goeie...
ja even ter bevestiging kijk uit want dit zijn hele persoonlijke gegevens en dat is niet nodig om aan meer info te komen over visa mogelijkheden.

Het is echt ieder zijn eigen traject en aanvraag. En op de site van Aus zoals Sander al aangeeft is het veel lezen wat voor visum het beste bij jouw past. In de loop van dat proces krijg je vanzelf concrete vragen en die kan je dan stellen op dit forum of je kan de antwoorden al vinden bij mensen die dit al hebben nagevraagd op dit forum.

Veel succes.

Groet Nel
 
Dag Marjolein en Richard,

Wij hebben veel gehad aan deze site. Veel lezen, heel veel lezen. Gewoon de nieuwe topics volgen en onthouden dat ze er zijn wanneer je er op dit moment nog even niets aan hebt en later, als het actueel wordt, denk je: O ja, dat heb ik eerder ergens gelezen.

Wij zijn met een bureau in zee gegaan. Eerst een kansberekening, waar exact uit bleek welke kans we maakten op een specifiek visum. Wanneer je dat van plan bent, zoek hier eerst even op dat topic, want er zitten goede en minder goede bij.

Verder zou ik persoonlijk als de wiede weerga alle pesoonlijke gegevens weg halen, maar dat is mijn mening.

Succes!

Dijnnas
 
Heej allereerst hartelijk dank voor de fijne reactie's toto nu toe en we hebben idd de info over ons terug gebracht tot een minimum wat ons verder toch geen schade kan aan richten hadden we ff niet bij stil gestaan maar gelukkig hebben we tot nu toe alleen maar positieve reactie's gehad... van jullie en we gaan ervoor gr en vast thanks Richard en Marjolein
 
Back
Top