marjoleinmb
New Member
hai allemaal,
Ik Marjolein (22) en mijn partner Richard (30) willen onze droom waar gaan maken....
emigreren naar australie.
alleen wordt het je wel moeilijk gemaakt om binnen te komen indien je niet de juiste werk richting hebt.
wie o wie zou ons kunnen helpen/adviseren.
dit is een droom die wij allebei al sinds onze jeugd hebben en hoe dan ook willen waar maken.
we zijn er al een tijdje mee bezig om ons te orïenteren en hebben ons al aangemeld bij imigratie bureau's zoals die van Rob (althans een eerste e-mail verstuurt nog ff afwachten wat de reactie hierop is) de bestemming is al bekend SA, Adelaide en omgeving
onze vraag is dus help help help
jullie als (toekomstig) -geëmigreerde weten er als geen ander hoe het moet en welke wegen je moet bewandelen om uit eindelijk die fel begeerde visa in handen te krijgen
Opleiding Richard
2005 Verkooptechnieken (intern Bruynzeel) Certificaat
2004 Verkooptraining Kenneth-Smit
2001-2002 MBO Ondernemer Management Certificaten
2000-2001 MBO Filiaalleider Diploma
1999-2000 MBO Verkoopchef Diploma
1998-1999 MBO Eerste Verkoper Diploma
1996-1998 MBO Commerciële dienstverlening Certificaten
1990-1995 MAVO-D niveau Diploma
Opleidingen Marjolein
1998-2002 : VMBO Diploma Verzorging (behaald).
2005-2007 : MBO Dierenverzorging (certificaten)
ALs iemand iets weet wat we het beste kunnen doen om aan een visa te komen hartelijk dank............... We zullen regelmatig update wat de stand van zaken is
wij hopen snel iets van jullie te horen
alvast heel erg bedankt
liefs marjolein en richard
Ik Marjolein (22) en mijn partner Richard (30) willen onze droom waar gaan maken....
emigreren naar australie.
alleen wordt het je wel moeilijk gemaakt om binnen te komen indien je niet de juiste werk richting hebt.
wie o wie zou ons kunnen helpen/adviseren.
dit is een droom die wij allebei al sinds onze jeugd hebben en hoe dan ook willen waar maken.
we zijn er al een tijdje mee bezig om ons te orïenteren en hebben ons al aangemeld bij imigratie bureau's zoals die van Rob (althans een eerste e-mail verstuurt nog ff afwachten wat de reactie hierop is) de bestemming is al bekend SA, Adelaide en omgeving
onze vraag is dus help help help
jullie als (toekomstig) -geëmigreerde weten er als geen ander hoe het moet en welke wegen je moet bewandelen om uit eindelijk die fel begeerde visa in handen te krijgen
Opleiding Richard
2005 Verkooptechnieken (intern Bruynzeel) Certificaat
2004 Verkooptraining Kenneth-Smit
2001-2002 MBO Ondernemer Management Certificaten
2000-2001 MBO Filiaalleider Diploma
1999-2000 MBO Verkoopchef Diploma
1998-1999 MBO Eerste Verkoper Diploma
1996-1998 MBO Commerciële dienstverlening Certificaten
1990-1995 MAVO-D niveau Diploma
Opleidingen Marjolein
1998-2002 : VMBO Diploma Verzorging (behaald).
2005-2007 : MBO Dierenverzorging (certificaten)
ALs iemand iets weet wat we het beste kunnen doen om aan een visa te komen hartelijk dank............... We zullen regelmatig update wat de stand van zaken is
wij hopen snel iets van jullie te horen
alvast heel erg bedankt
liefs marjolein en richard