Personeel gezocht !

willem-lenie

New Member
Voor een Hotel / Motel / Caravanpark / Pokies / Bottleshop kan ik nog wel wat mensen gebruiken, kan dus voor van alles zijn. Mensen die een jaar willen werken en zo lekker willen sparen is dit een uitstekende gelegenheid ( geld uitgeven kan je er niet want er zijn bijna geen winkels!!)  Ook voor backpackers op een WHV. Het is in outback South Australia, voor woonruimte kan worden gezorgd. Voor meer info bekijk de websites van de hotel(s) http://www.opalinn.com.au/ en eventueel ook voor http://www.desertcave.com.au/ Voor meer info neem even contact met mij op het volgende email adres: manager@opalinn.com.au

Willem
 
Top, dat je aan onze forum leden denkt.  :up:

(normaal is reclame niet toegestaan, maar voor dergelijke job offers maken we een uitzondering).
 
Hey Willem,

Leuk idee  :up: om hier mensen van het forum voor te vragen.
Het zou mij (als ik niet 2 schoolgaande kinderen zou hebben)
een geweldige uitdaging lijken, lekker sparen, het land beter leren kennen
en tegelijkertijd werkervaring opdoen met een goede referentie als beloning.

Ik ben benieuwd wie diegene zal zijn die op jou aanbod ingaat en hoop dat we
via dit forum op de hoogte gehouden worden.

Veel succes.
Karin
 
Mmm  :up: :up: Dat lijkt ons wel wat. Mooie kans om de mensen, taal en cultuur te leren kennen. Alvorens we in het diepe duiken van het boompje, beestje, huisje verhaal in Adelaide. Ook het argument geld verdienen en weinig uit geven spreekt mij/ ons erg aan. Ik ga is een mailtje opstellen en het even thuis overleggen wat mijn wederhelft er van vind.
Barry & Vanessa
 
voor de mensen die het willen weten het gaat om schoonmaak werk (bar/restaurant/kamers/bottleshop)
en bediening (bar/restaurant)
 
maar ook voor personeel achter de bar, magazijn medewerker, receptiepersoneel,onderhoudswerk, KOKS, in de bottle shop en indien je een gaming license hebt of er een wilt halen ( kan je via ons doen ) ook voor gaming ( pokies / TAB / Keno).

Woonruimte kan worden geregeld, jaartje ( OF LANGER) werken  en sparen, ervaring en referentie opdoen. In het midden tussen Alice Springs en Adelaide. Vliegen kan je vanaf Coober Pedy naar Adelaide, Uluru en Alice Springs, de bus rijdt ook. In  Coober Pedy is een school, Politie buro, ziekenhuis etc allemaal aanwezig. Levensmiddelen worden 1x per week vanuit Adelaide aangeleverd. krant loopt 1 dag achter !! In je vrije tijd kan je nog naar opaal zoeken !!! voor verder ontspanning zijn er divers clubs, waaronder een schiet club, geweer en revolver schieten........

Outback Australie op z'n best.

Willem
Manager Opal Inn
Coober Pedy
 
Lijkt me helemaal te gek, helaas zit ik nog volop in het visum trajekt.
Misschien heb je over een tijdje als ik die kant op ga wel weer mensen nodig.
Ik hou het in de gaten.

groetjes
Ineke
 
Klinkt steeds beter :up:
Mailtje is al een tijdje onderweg :wink: Ben benieuwd.
 
Jammer dat wij toch liever richting Queensland willen, anders had ook ik zeker mijn CV opgestuurd. Heb al 10 jaar ervaring in de horeca en het is geweldig werk.. Ach ja, ik vind ergens anders ook wel iets leuks! :)

Grtz Tanne
 
Ik heb hier(omgeving Brisbane) kennissen(Nederlanders) die een eigen zaak hebben en hij kan zo 6 of 7 mensen plaatsen per direct. Het gaat hier om metal workers en welders enz. http://www.primeengineering.com.au/ Minimaal 4/5 jaar ervaring is geloof ik wel een vereiste. Heb je evt intresse kijk dan even op de site!
 
Hmm.....hoe ver is dat dan van Alice? Te doen met de auto? Of is het dan een kwestie van te vliegen en int weekend naar huis (lees: Alice)?

Sara
 
[quote author=Lin link=topic=3678.msg44630#msg44630 date=1138026141]
:-D Nee sorry niet voor Alice!
[/quote]

Ik bedoel voor Coober Pedy, ik weet dat dat tussen Alice en Adelaide ligt, maar weet niet hoe ver.....

ma toch bedankt Lin!  :up:  ....en alle contacten in Alice zijn altijd welkom!  :wink:

Sara
 
[quote author=sarabaes link=topic=3678.msg44629#msg44629 date=1138025892]
Hmm.....hoe ver is dat dan van Alice? Te doen met de auto? Of is het dan een kwestie van te vliegen en int weekend naar huis (lees: Alice)?

Sara
[/quote]
Hoi Sara
Op de site staat er dit:
Approximately 850km north of Adelaide and 680km south of Alice Springs on the sealed Stuart Highway, one of the best highways in Australia.

Dus dat is best een flinke trip. :-D :-D :up:

groetjes
 
Ach wat is ver, in dit land zijn de afstanden nu eenmaal groot.  :?

maar met het vliegtuig ben ik in een uur en drie kwartier weer thuis (Adelaide)! sommigen zitten in Nederland langer in de trein!!
of staan langer in de file  :-D
cp20terminal.jpg

Coober Pedy "International" Airport...........in-check tijd ..........3 minuten!!

Kost.........169 dollar http://www.rex.com.au/

Willem
 
Wilbert, als ik het goed heb dan vliegt Willem elk weekend naar zijn gezin in Adelaide. Klopt toch hé, Willem?

Sara
 
Back
Top