Personeel gezocht !

Nee ik vlieg niet elke dag, noch iedere week. Ongeveer 1x per 4 a 6 weken en blijf dan een week of zo in Adelaide.

Willem
 
Ik wil zeker geen spelbreker of  :police: zijn en ik vind dat er zat ruimte moet zijn voor off topic posts binnen een topic ( werk ik zelf ook hard genoeg aan mee :-D ) maar misschien als iedereen het er mee eens is dat we weer iets meer on topic kunnen gaan binnen dit topic. Persoonlijk lijkt mij een topic als deze een mooie gelegenheid, waar mensen die in Australie zijn gevestigd en die serieus personeel zoeken of mensen kennen die personeel zoeken hun bericht op kunnen achter laten. Het kan een hoop mensen die willen emigreren het een stuk makkelijker maken om hier te beginnen of hier te komen.

Groetjes Sander :up:
 
[quote author=shelley2 link=topic=3678.msg46299#msg46299 date=1138949655]
:?Is het ook bedoeld voor mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken
en werk zoeken :up:

[/quote]

Graag, want Hans en ik vertrekken naar het NT zonder job of zekerheid, dus als er mensen zijn die connecties of ideeën hebben, laat maar horen!

S
 
Zelf zoek ik ook een jobke . Wij wonen sinds eind
December in Shelley. En ja ik als vrouwke van een
trades weet dat het hier niet op een rose wolk zitten
is. Maar het leven is hier toch wel aangenaam te weten
dat je er met 1 loon kan komen, ha ha.
 
Shelley ligt aan de Leach Highway, de weg van Fremantle naar Welshpool en dicht aan de Canning River, 15 km ten zuiden van Perth
 
wel jammer, we hebben een paar keer gereageerd naar Willem, maar duidelijkheid krijgen we niet.
das niet zo leuk.....
Wel gaaf voor muis en Bear dat ze wel een baan aangeboden hebben gekregen!!!
Succes jongens :up:

Groetjes

Jacquelien
 
Ik vind dit toch echt super.
Medelanders die hun succes in down under willen voortzetten en door hardwerken een succesvolle ondernemer zijn geworden.
Petje af voor hun. :up: :up: :up: :up: :applaus: :applaus:
Daarnaast een extra pluim voor diegene die de minder succesvolle personen de gelegenheid geven om zich te melden bij hun met ( uiteraard als dit past in de ondernemingsstrategie) een mogelijkheid tot een baan.
Niet dat ausies minder zijn maar alleen de melding op een site zoals http://www.xpdite.net waarin duidelijk wordt dat het niet altijd gemakkelijk is om opnieuw te beginnen.

Dank jullie succesvolle ondernemers die aan alle nieuwe down unders denken.

btw: zijn er nog ondernemers die mensen nodig hebben in melbourne....??? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :thinking: :thinking:
 
Hey,

Misschien een beetje off topic maar wou dit graag vertellen:

In mijn jaartje Australie heb ik 6 weken in Elliott gewerkt (dat is tussen Tennant Creek en Darwin). Daar werkte ik in het Elliott Hotel achter de bar en als schoonmaakster. Dat was nog geisoleerder dan Coober Pedy, geen internet/mobiele telefoon. 2 grote Aboriginal groepen (South en North) oftewel 300 abo's en 20 "blanken". Geweldige ervaring. Alhoewel de North groep niets anders deed dan drinken heb ik een top tijd gehad. Heb zelfs een Aboriginal name gekregen "Nangaroo" wat "white aboriginal" betekend en als respect voor mij was bedoelt.
Toen ik er was was het ook ANZAC day en Elliott is opgezet als tussenstation voor de soldaten dus daar hebben ze een memorial. Er kwamen 11 mensen van de Navy voor een optocht, het was ook nog eens mijn verjaardag dus dat weekend was echt geweldig.

Een ervaring in de outback is onbeschrijvelijk, je kan alles vertellen en toch kan niemand begrijpen wat je daar mee hebt gemaakt.
Wat een aparte cultuur is dat.

Op http://groups.msn.com/Ivettedownunder/elliott.msnw?Page=2 zijn foto's te zien van mijn 6 weken Elliott!!!

Heel veel liefs Ivette

p.s. Als je zo'n kans krijgt... aanpakken!
 
Back
Top