Perth meeting - zondag 4 september - King Park

Simone

XPdite Hero
Ok, nieuwe thread....


Zullen we rond 12 uur doen, in het Western Power Parkland gedeelte???
Daar zijn bbq's(voor wie wil), en een mooie grote speeltuin voor de kinderen.
We gaan dan ver weg van het meertje zitten, meer aan de speeltuin kant?


Wie neemt er een flag of ballonnen of zo mee, om elkaar te herkennen?  :lol:  Dit is echt nodig, het is best een grote area en er spreken heel veel groepen daar met elkaar af.

Hier de website van het Western Power Parkland:
http://www.westernpowerparkland.com.au/


Dus, wie komt er allemaal   :)
 
Wij zullen er zijn...  :lol:
Hhmm, misschien kunnen we een Aussie flag meenemen, maar die is maar klein hoor...?!

Dit is toch waar we eerder ook afspraken, of niet?
 
[quote author=Sander link=topic=2339.msg24491#msg24491 date=1124451920]
Wij zullen er zijn...  :lol:
Hhmm, misschien kunnen we een Aussie flag meenemen, maar die is maar klein hoor...?!

Dit is toch waar we eerder ook afspraken, of niet?
[/quote]
Ja, dat lijkt me wel het makkelijkst, als ieder het er mee eens is...  :)

Ja, neem maar de flag mee, ik kan die van ons ook meenemen, die is ook klein.
 
Okee, 12.00 uur sounds like a plan :)

Alleen hebben wij geen Australische vlag, en kunnen we hem dus ook niet meenemen  :|

Maar als jullie ze wel meebrengen, dan kunnen wij jullie in ieder geval wel herkennen!  :roll:

Leuk, wij kijken er naar uit!

Groeten van Anna en Ed
 
Hai,


Wij zullen er ook zijn 12 uur. Hebben geen valg maar dat zal vast wel niet nodig zijn meer.

groetjes
mark , samantha en jasmijn
 
Ha! Zondag 4 september dus(ik had eerst 3 september staan!!)

Het is dan trouwens vaderdag... maakt mij niet uit...waarschijnlijk komt mijn vader ook :-D ... en we doen er toch verder niks aan.

Ja, twee vlaggen lijkt me wel genoeg!

tot dan!

gr

Simone
 
He die Simone hopelijk gaat het nog steeds door morgen en zal het weer ons niet tegen zitten; ik zal proberen om er ook om 12 uur te zijn maar moet waarschijnlijk eerst nog werken :-(. Ik zal iid met een Hollandse vlag komen.

Cheers en tot morgen,

Jan Martijn
 
Hoi!

Nou, ik hoop dat iedereen komt! We hebben dus 2 aussie vlaggen, en een Hollandse.
We zullen ergens in de buurt van de grote speeltuin zijn. En beetje erachter, waar ook een boompje met een hek eromheen staat.

Het weer is voorspeld als wisselvallig, het is nu wel mooi, maar ik denk dat ik maar de paraplu meeneem!  :lol:

tot straks!

gr

Simone (en Pascal, en mijn broer Maarten)
 
Dus je ouders komen niet? Die zijn zeker druk met het huis?

Anyway, to zo!  :up:

P.S. Nog maar 3 posts en je zit op 1000...  :-o
 
[quote author=Sander link=topic=2339.msg26566#msg26566 date=1125802155]
Dus je ouders komen niet? Die zijn zeker druk met het huis?

Anyway, to zo!  :up:

P.S. Nog maar 3 posts en je zit op 1000...  :-o
[/quote]

Ja, die zijn in Bunbury (nou ja, nog verder, Donnybrook). Ze hebben nog niet de sleutel van hun nieuwe huis, deze weel als het goed is.

Jeetje, al bijna 1000!!!  :-o  En op BE al bijna 5550  :evil:  :-o :oops:

Tot zo, ik ga maar even aankleden en de was ophangen  :-D En de picnic tas klaar maken.
 
Hallo Perth People  :up:,
Misschien een beetje voorbarig  :-D, want ik moet nog mijn sticker in het paspoort krijgen  :|, maar ik zie dat er een aardige gadiging Nederlanders in Perth is...
Zodra wij geland zijn  :lol:(wanneer nog onbekend als het meezit rond april ofzo... geen idee) zou ik het leuk vinden om jullie te ontmoeten. Zeer zeker om mijn twee kids het Nederlands te laten onthouden. Ik heb er eentje van bijna 7 en eentje van bijna 1....
Lijkt me erg leuk.
Groetjes,
Marina
 
Back
Top