Perth meeting?

Anna

New Member
Hallo alle Perthenaren :)

Volgens mij hebben een aantal mensen al aangegeven het wel leuk te vinden om nog eens een meeting te organiseren in Perth. Maar aangezien de animo tot nu toe ook nog niet overweldigend groot is, dacht ik: laat ik er even een apart topic van maken, dan kunnen we misschien een goed beeld krijgen van wie wel wil en wanneer.

Dus iedereen die het wel ziet zitten: laat even wat van je horen, dan kunnen we misschien iets regelen?

Wij (Anna en mijn man) zouden het dus wel leuk vinden. Misschien weer in het Kings Park afspreken? In een weekend lijkt me ook wel handig. Maakt ons niet uit welk weekend.

Ik hoop dat er wat meer mensen gaan reageren.  :up:

Groetjes van Anna
 
Hi Anna :-o,

Wij komen graag naar de Perth meeting, als wij mogen kiezen dan graag een keer op een zondag, wij zitten namelijk met onze videotheek. Op zondag is Peter vaak vrij. De laatste Perth meeting was in Kings Park, misschien is het leuk om een ander park te kiezen, bijvoorbeeld Whiteman Park, je hebt ook allerlei leuke parkjes langs de kust, daar hebben wij verschillende picknicks met de Poms in Perth organisatie gehad, bijvoorbeeld Mullaloo beach of iets dergelijks.

Welk weekend maakt ons niet zo veel uit, maar aangezien het buiten is, moeten we wel goed het weer in de gaten houden, kan nog wel eens regenen tot en met september .........

Ik hoop dat er een aantal mensen reageren op je topic... :-o :lol:

Groetjes,

Mirelle :up:
 
Hoi Anna,

Helaas, ik zit nu nog in NL en kom pas begin volgend jaar naar Perth. Ben dan zeker in voor een bijeenkomst!!

Succes en groet, Marielle
 
Ik ben wel voor!
Vorige keer was er niet veel opkomst(en had ik bijna iedereen al ontmoet), maar nu zijn er al meer mensen uit Perth op het forum.
En we maken er gewoon iets regelmatigs van!

Ons maakt niet uit waar, we wonen vrij centraal, vinden het niet erg om te rijden.

Maar volgens mij woont er ook iemand richting Mandurah? Dan is Whiteman Park misschien een beetje ver?
Het is wel een heel leuk/mooi park......
 
Ja, een meeting is een goed idee! :)
Maakt me niet zoveel uit waar, en zondag is meestal wel ok...  :up:
 
Wij komen zeker een keer wanneer wij aangekomen zijn.  Ons huis loopt nu wat beter (meer interesse), wij zijn van makelaar veranderd en hebben meer vertrouwen in deze.  Dus als alles goed loopt dan komen wij in November aan.

Dus misschien halen wij a.s. ontmoeting niet maar zeker 't volgende!!! :up:
 
Hmmm, ondanks de weinige animo toch maar gewoon doen dan? Het lijkt erop dat zondag iedereen wel goed uitkomt, dussehm, welke zondag zullen we doen dan? Komend weekend zijn de voorspellingen voor het weer niet super, misschien het weekend daarop?  :cool:

Ik ben toch wel weer voor Kings Park hoor, het grote voordeel is inderdaad dat het heel centraal ligt voor iedereen......  :)

Laat maar horen wat jullie ervan vinden....  :lol:

Groetjes van Anna
 
Neee, niet volgende week!!!! Dan gaan we naar Cirque de Soleil!!!  :lol:

Week daarna?
En mijn ouders en broer komen deze week ook aan, dus die zal ik dan ook meenemen!!

Ja, King's Park is wel mooi centraal. Maar het weer is wel onvoorspelbaar nog... Niet in een kroeg of zo afspreken?
 
Hoi Simone,

Over 2 weken kunnen wij niet, dan wordt mijn dochter 4 en de week daarop wordt mijn andere dochter 2 (sorry). Als jullie de meeting in een kroeg doen dan kunnen wij helaas niet van de partij zijn, ik zit met 3 kinderen, waarvan 2 kleintjes. Vind ik niet zo handig in een kroeg met 2 kleine kinderen, dan ben ik alleen maar op hun aan het letten in plaats van de kletsen.

Ik hoor wel wat jullie doen. :lol:

Groetjes,

Mirelle
 
Oh ja, idd, met kinderen is dat niet handig!
Dan kunnen we maar beter ook niet in King's Park te dicht bij het water, ha ha!  :-o

Ok, week daarna? Dan is het weer ook wel weer beter?

Of jullie houden het gewoon volgende week, anders duurt het zo lang!
 
Als het lang genoeg uitgesteld wordt, kunnen er vast ineens wat meer mensen mee.. ;-)

Nee hoor, er zal ook een volgende keer vast genoeg animo zijn.. Ik heb het idee dat er nu aardig wat (would-be-)Perthianen nog in NL zitten die ergens tussen nu een klein jaartje daar zullen zijn...

M.vr.gr.
Perthpete
 
[quote author=perthpete link=topic=2190.msg22825#msg22825 date=1123081067]
Ik heb het idee dat er nu aardig wat (would-be-)Perthianen nog in NL zitten die ergens tussen nu een klein jaartje daar zullen zijn...
[/quote]

:lol:

Een klein jaartje...jeetje, dat is wel heel drastisch uitstellen!  :-o
 
Hmmmm,

Over een maand dan? Dat zou dus begin september zijn, de 1e zondag van september. Iedereen mee eens? En dan toch maar weer gewoon in Kings park, ver weg van het water  :roll:

Stemmen maar!

Ik ben voor  :up:
 
Ja, Zondag 4 September dus!  :up:

Ik zal mijn ouders en broer ook proberen mee te krijgen. :)
 
Hoi allemaal,

Zondag 4 september zullen wij ook van de partij zijn, gezellig, gaan de meeste alleen picknicken of wordt er ook nog een BBQ gedaan?

Groetjes,

Mirelle, Peter, Tim, Caitlyn en Meagan
 
Ja 4 sept. is oke zijn mark, jasmijn en ik ook aanwezig.
Is voor ons de eerste keer dus ben erg benieuwd naar iedereen.

Horen we nog waar in Kings park.

Groetjes Samantha
 
Back
Top