Picknick in Perth

ingridrob

New Member
Hallo allemaal

Wij wonen sinds september in Perth, met onze 2 kinderen.
We dachten dat het leuk zou zijn om een BYO picknick te organiseren voor de nieuwkomers en ouwe garde. Gezellig kletsen zonder klompendans.
Gepland as zondag 29 april vanaf 14.00 in Point Walter, Attadale, Perth.
Tussen het restaurant en de Jetty. Hopen op mooi weer.
Tot dan

Groeten Ingrid

Ik zit net te denken, dat het wel een koninginnedagfeestje lijkt.

Hoi Ingrid,

Klinkt heel gezellig, zou willen komen  :smile:

Is het een idee om deze melding in de WA thread te zetten:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?board=25.0

Misschien bereik je dan meer mensen in Perth die de WA thread in de gaten houden.

Groetjes en alvast heel veel plezier bij de picknick.

Groetjes,
Susan

Leuk idee Ingrid,
die zondagmiddag is er een Koninginnedag middag die door de Schakel (Nederlandse school) wordt georganiseerd. Maar misschien is het wel voor herhaling vatbaar... Als jullie een volgende afspraak maken hoop ik erbij te zijn. Veel plezier die zondag!
groetjes, Hinke

Hi Ingrid,
Zonder klompendans, vlaggetjes en ander Nederlands gedoe?  :up:

Dan is het goed.
Je zegt vanaf 2.00 pm dus 3.00 pm mag ook. Thirsa heeft eerst een verjaardags feestje van een klasgenootje tot 2 uur.

Groetjes,
Wilco

Heel leuk en goed idee... Helaas ziet het er naar uit dat wij wer niet bij kunnen zijn, maar dat mag de pret niet drukken.

PS: Misschien kan een Moderator/Admin het topic verplaatsen naar WA? Ik ben het er helemaal mee eens dat het daar echt thuishoort ;-)

Hi Ingrid

We vonden het leuk om te komen , goed idee dus.
Helaas kunnen we niet deelnemen aan de feestvreugde, gaan net dat weekend een paar dagen op pad.
Volgende keer hopen wij van de party te zijn.

Groetjes Erna

Ik zal proberen erbij te zijn!
(maar we hebben eigenlijk dat weekend een tripje gepland. Misschien kunnen we iets eerder terug komen.)

Heel heel heel leuk initiatief!
Ehm, hoe smaakt Oranjebitter eigenlijk?

Groet, Inacar

Als ik zo eens bekijk heeft iedereen het verschrikkelijk druk daar met tripjes maken en blijft er weinig tijd over voor zo'n heerlijke BBQ.
Wat een verschrikkelijk leven hebben jullie daar toch allemaal dat jullie het toch zo druk hebben met al die vervelende bezigheden :lol: :p

Zou ook errug graag willen komen maar moet die middag mijn vader weer naar huis sturen...
Helaas!
Heel veel plezier... enne, volgend jaar beter!

Liefs
Ivet

Hallo allemaal

Bedankt voor alle reacties. Wij zullen er gewoon zijn en zien wel wie er op komen dagen. Voor degene die er niet zijn , veel plezier met alle andere bezigheden. We laten wel weten of we nog een keer zo iets doen.
Bedankt voor degene die het berichtje heeft verhuisd.

Ingrid

Hoi Ingrid,

Leuk initiatief! Helaas konden wij er niet bij zijn, maar houden ons zeker aanbevolen voor een volgende keer.

Groetjes, Marielle

Zeker een leuk initiatief,de volgende keer doen wij ook mee  :up:
en dan hopen dat 't beter weer is dan afgelopen Zondag...de natste April in 5 jaar.
Ik stond op de footy oval met de kleine voor z'n eerste Auskick meeting van 't jaar en was na 2 minuten tot op de socks and jocks nat.

Ik ben nog steeds onderweg......welke dag is het vandaag.

4 dagen geleden was het de 22ste of was dat 5 dagen geleden...heb ik nog benzine genoeg...wat doet die kangarooo op de weg..pfffhhh dat scheelde weinig.

Ach ze zullen wel wachten op ons...

Tot Zondag buddies...

Jack :evil:

Leuk inititiatief, Jammer dat ik nog niet in Perth ben, anders zou ik ook van de partij zijn geweest!!
Misschien volgend jaar.. als alles meezit, dan ben ik in augustus in het mooie verweggistan, Perth.
Heb er al helemaal zin in.
Ik hoop dat het toch nog een geslaagde dag was.
Groetjes Brigitte

Hoi,

Hoe is de picknick uiteindelijk geweest?
Wij arriveren in juli met 2 kids in Perth (2e keer dat we verhuizen naar Perth. :|)
Lijkt me toch wel leuk om "lotgenoten" te ontmoeten en zo je sociale netwerk weer uit te bouwen.

Hopelijk tot ziens!

grt, Aad

En natuurlijk ben ik vanaf het einde van het jaar ook aanwezig, mocht er nog een picknick volgen tegen die tijd!!!

Back