Pilot / Pilot instructor!! wie kan mij hierbij helpen?

jeffgarcia

New Member
Beste mensen,

Ik zit er aan te denken om begin volgend jaar een vlieg opleiding (CPL) in Australie te doen maar van wat ik heb begrepen kan na mijn studie niet een PR aanvragen omdat piloot niet op de lijst staat klopt dit? kan iemand mij een aantal tips geven of heeft iemand het zelfde meegemaakt dan hoor ik het graag wat het is een dure grap mocht ik niet kunnen blijven....

*Ik ben nieuw op de forum dus ik weet niet zo goed hoe dit allemaal in zijn werk gaat( mijn excuses als ik iets fout doe)

:up:
 
Ik heb dat gedaan en het klopt maar ik dacht dat na 2 jaar studie men een PR aan mocht vragen. of het beroep op de lijst staat of niet...
 
en heb je nu al een school gevonden? IK geraak er niet zo goed uit. ALs je een Australische CPL hebt, in welke landen mag je dan vliegen?
 
Toevallig heb ik me ook verdiept in de vliegopleidingen in Australie, en als ik het goed heb kan je met een CASA(Australisch)CPL vliegen in Oceanie! Scholen vinden zijn lastig als je ook een europees brevet wilt hebben.

Cheers, tim

p.s. Jeffgarcia, ken ik jou niet van het airwork forum?
 
Heb je nog een (ander) vorig beroep? Dan zou je daar je PR op aan kunnen vragen.

Anders denk ik echter niet dat het een probleem wordt want dan kun je gemakkelijk blijven op een gesponsord visum lijkt mij. Neem contact op met een vliegschool! Vorige week heeft iemand mij nog verteld dat er een "goede" school is, maar ik vergeet zoiets dan weer. Volgens mij was het een vliegschool in Sydney of Brisbane. Als ik er nog opkom geef ik het door.

Henriette (een wanna be luchtverkeersleider)
 
[quote author=henriette link=topic=7143.msg101818#msg101818 date=1193707252]
Henriette (een wanna be luchtverkeersleider)[/quote]

Mmm  :? , please ma'am tell more..

Jack :evil:
 
[quote author=henriette link=topic=7143.msg101818#msg101818 date=1193707252]
Henriette (een wanna be luchtverkeersleider)
[/quote]

Een succesvolle landing op Brisbane Intl. Geleid door henriette  :lol: :grin:

plane_crash12_24_05_012.jpg
 
is dit niet goed dan, het beesje staat toch aan de grond :|
En de piloot hangt in de boom zwaaiend met zijn middelvinger naar Ms Henriette.

Jack :evil:
 
Back
Top