Hey 4np, is dat niet uit die verschrikkelijke film (waar ik de naam even van ben vergeten) over die legerbaas en zijn familie waarin dat meisje allerlei opdrachten moet doen? Toch? Hoe heet die film ook al weer?
[quote author=Dijnnas link=topic=4470.msg105055#msg105055 date=1198002191]
Hey 4np, is dat niet uit die verschrikkelijke film (waar ik de naam even van ben vergeten) over die legerbaas en zijn familie waarin dat meisje allerlei opdrachten moet doen? Toch? Hoe heet die film ook al weer?
[/quote]
Ja klopt, Pan's Labyrinth... Soort van sprookje tijdens fascistisch Spanje. Ik vond hem wel goed
Vond het een verschrikkelijke film. Ik blij achter de tv: Leuk een sprookje voor volwassenen... NOT, althans het 'leuk' deel dan. Maarja, smaken verschillen he :wink:
Het was wel een vrij 'donker' sprookje, maar dat zijn eigenlijk de meeste sprookjes toch wel? Hans en Grietje is bijvoorbeeld ook niet heel erg vrolijk... Een heks die kindjes opsluit en ze op wil eten maar in plaatst daarvan verbranden de kindjes de heks in een oven Maar nu weer terug naar het topic van deze thread
Dit is hem hè. Gewoon de http plaatsen door het knopje naast het dartbordje (lijkt erop) aan te klikken.
Het knopje lijkt op een schilderijtje dan lukt het wel.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.