Plaatjesketting deel 3!

4np

Member
Volgens mij is de plaatjesketting een beetje aan het doodbloeden; tijd om er een nieuwe draai aan te geven! ;)

cd.teeuwen.mannenvanderadio.jpg
 
leuven-oude-markt..jpg


De biertjes die deze meneer drinkt komen uit Leuven :)


Jeetje... deel 3 alweer van de plaatjesketting :)
 
[quote author=George Franciska link=topic=8603.msg122180#msg122180 date=1216759301]
EN ik hoop dat de Rabobank mijn spaarloonregeling uit gaat betalen als we vertrekken!
[/quote]

:eek:fftopic: gaat je niet lukken ben ik bang... emigratie is geen reden om je spaarloon tussentijds uit te laten keren.  :eek:fftopic:
 
Ook OT maar:

In principe eens met Dijnnas. De mijne bij de Postbank lukte ook niet. Zelfs niet toen (eenmaal hier) een huis gekocht hadden. Op zichzelf is een huis kopen wel een reden voor vrijgeving van spaarloon. Maar de Postbank moest en zou een notariele akte (copy) willen hebben (contract van settlement agent wilden ze niet in het engels accepteren!!). Ik heb het opgegeven na uren bellen (via Skype weliswaar) verdeeld over een paar weken.

Ellen's spaarloon lukte trouwens wel, maar dat kwam omdat ze de zelf ook bij de (ING) bank had gewerkt en de collegas op het kantoor ook daadwerkelijk wisten dat ze geemigreerd was...

Moraal: kans op voortijdig vrijkrijgen spaarloon is niet groot...
 
Back
Top