Planning levels 190 en 489 visa bijna bereikt

Rob Breumelhof

Active Member
Beste forumleden,

Ieder financieel jaar wordt er per visumcategorie een maximum aantal toe te kennen visa bepaald (dit zijn 'planning levels'). Voor dit financiele jaar dat op 30 juni eindigt zijn de 'planning levels' voor de 190 (Skilled-Nominated) en 489 (Skilled-Regional) visa bijna bereikt. Dit betekent dat er in deze categorieen tot 1 juli alleen nog in uitzondelijke gevallen visa zullen worden toegekend. Iedereen die een visumaanvraag voor een 190 of 489 visum heeft ingediend en wacht op de toekenning hier van moet dus rekening houden met het feit dat dit waarschijnlijk niet meer voor 1 juli zal gebeuren. Er is dus niets mis met julie visumaanvraag en je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
o_O Crap... o_O

Meest welwillende gedachte hierover: "kan ik in elk geval een tijdje rustig slapen zonder wake-call uit Oz. "
 
Iedereen die een visumaanvraag voor een 190 of 489 visum heeft ingediend en wacht op de toekenning hier van moet dus rekening houden met het feit dat dit waarschijnlijk niet meer voor 1 juli zal gebeuren. Er is dus niets mis met julie visumaanvraag en je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Maar ik neem aan dat voor de mensen die hun aanvraag al gedaan hebben maar pas na 1 juli antwoord krijgen, zij nog wel 'beoordeeld' worden op de skilled lijst van voor 1 juli toch??
 
en na juli staat de teller weer op 0? Dan hoop ik dat mn Social Work erdoor komt en daar niets aanvisum-eisen verandert....met beetje geluk dan na juli EOI indienen.... Ze maken het wel steeds spannend.....
 
Back
Top