pleased to meet you!

Barbapapa

Member
Beste XPditers,

Al heel wat uren op XPdite doorgebracht en ook wij willen ons graag voorstellen. We hebben al zoveel nuttige informatie en tips gelezen maar ook mooie eerlijke verhalen van mensen die ons veel stof tot nadenken geven, dank daarvoor!

Wij zijn meerdere malen in Australie geweest en waren al snel verkocht. Er zijn wat jaren overheen gegaan maar we hebben uiteindelijk besloten, nu we drie kleine kinderen hebben, dat wij er toch wel erg graag zouden willen wonen met ons gezin.

Het was voor ons al snel duidelijk dat we een emigratiebureau in de hand wilden nemen. We hebben met verschillende bureau's contact gehad en hebben uiteindelijk een contract afgesloten met Move2Australia, dit omdat zij bij ons by far het meest gedegen overkwamen. Onderweg zijn we nog wel wat hobbels tegengekomen maar dankzij de expertise van M2A zijn wij sinds een week de trotse bezitters van een 489 visum!! Jiehaaaar, wat een moment is dat zeg, wij zijn over de moon!!!!

Nu rest ons nog de laatste hobbel, de verkoop van ons huis. We zijn nog bezig met de laatste klussen en begin 2014 gaat het huis in de verkoop. Het gaat er nu om spannen.......!

Groeten van ons 5

Gefeliciteerd!
Succes met de verkoop van jullie huis en veel plezier met de voorbereiding. Welke regio gaan jullie wonen?

Gefeli!

En ja, nu weten we over je visum, nu willen we natuurlijk meer weten over je toekomstplannen (je werk, regio, enz enz) :D

Hee Barbapapa,
Welkom hier en gefeliciteerd met jullie visum!
Hoe oud zijn jullie kinderen en verder net zo nieuwsgierig als Afterbang.
Wij zijn ook in zee met M2A, bevalt goed, gedegen werk.

Welkom Barbapapa en gefeliciteerd met jullie visum! Ik ben net zo nieuwsgierig als afterbang & Mountains bij elkaar haha ;)

Van harte proficiat ! Wij hebben ook met M2A en alles vlot verlopen ! Ben benieuwd waar jullie naar toe trekken, zijn er al vooruitzichten op werk of nemen jullie ook een sprong in het ongewisse ? Zoals wij ?

Leuk jullie enthousiasme!:up:
We willen ons gaan vestigen in Adelaide.
Nog geen werk aldaar maar zoeken werk als plant engineer of mechanical engineer. Vanuit hier solliciteren lijkt voor ons geen optie daar we ons huis nog niet verkocht hebben.
Onze kinderen zijn 5, 6 en 8 jaar oud en wij zijn allebei rond de 40.
Zoals bij de meesten, alles staat of valt met de verkoop van het huis. Er lijkt wel wat meer loop in te komen, maar er is geen pijl op te trekken. Nog wat kleine klusjes en dan gaan we
het beleven:)
We'll keep you posted!

leuk!
Heb je al een idee waar je ongeveer wilt gaan zitten in Adelaide?
Wordt het een validatietrip of meteen een enkele reis? :D

We zijn ons aan het orienteren maar denken ten noorden van Adelaide.
Of het een enkeltje zal zijn of een retourtje daar hebben we nog geen idee van, hangt af van de verkoop van het huis...... Verhuren is voor ons geen optie dus er moet echt
verkocht worden :) :)

Intussen alweer even geleden sinds onze laatste reactie.
De kinderen zijn intussen op de hoogte van hun vakantie (validatietrip) naar Australie dit jaar. Ze zijn zo enthousiast, out of the blue vertellen ze iedereen die het maar wil horen waar ze heen gaan op vakantie. Nou, als een lopend vuurtje hoor!!! De eerste keer dat een ouder op school aan mij vroeg, "gaan jullie naar Australie?" kreeg ik het er een beetje warm van, zo van, hoe weet die nou van onze emigratieplannen af? Maar al gauw viel het kwartje....de kinderen!
Eigenlijk weinig veranderingen sinds de laatste post, zijn lekker bezig met ons dagelijkse leven hier!

Gefeliciteerd, fijn ook dat de kinderen enthousiast zijn. Daar staat of valt het hele verhaal toch mee.
Succes met de verkoop, ik ben het mijne gelukkig al kwijt. Maar met een negatief saldo. Gelukkig is dat weggewerkt. Mocht je daar op vast lopen, dan heb ik nog wel tips. Succes!!

Back