Dat is jammer, het heeft mij super geholpen. Succes met de verkoop!Helaas....
Ho stop, leg eens uit? Ik denk dat velen hier hetzelfde issue hebben en graag willen weten hoe je dat gedaan hebt. Al dan niet per pmDat is jammer, het heeft mij super geholpen. Succes met de verkoop!
Dat artikel suggereert dat je niet zonder reden mag verkopen. Heb ik wel gedaan, emigratie en voila. Helft afbetaald en klaar!Volgens mij is die informatie gewoon openbaar.
https://www.nhg.nl/consument/ik-bli...rijg-ik-kwijtschelding-van-de-restschuld.html
Als je het visum toegewezen hebt gekregen dan kun je idd gewoon komen en blijven, maar je moet het wel binnen een bepaalde tijd doen. Het is dus niet zo dat je het visum in je zak houdt en pas 4 jaar later gaat. Voor diegene die de verhuizing niet binnen de gestelde termijn rond kunnen krijgen (bijv huis nog te verkopen) is het nodig om de zogenoemde "validatietrip" te doen. Zij gaan voor het verlopen van die termijn naar Australie om het visum te "valideren", maar keren dan weer terug naar Nederland om later alsnog te verhuizen.Hey, ik ben nu pas sinds vandaag aan het rondneuzen op de site daar we pas sinds kort over verhuizen naar Australië zijn gaan nadenken, maar wat is een validatietrip? En moet je die persee doen om je visum definitief rond te krijgen? Is het niet zo dat als je het krijgt, je gewoon daarheen kunt gaan en blijven?
Dit klopt.Het was ooit 12 maanden na de vroegste datum van "verklaring omtrent gedrag" of medicals, maar ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit met de EOI constructie. Wellicht weet iemand anders die nog in de EOI procedure zit dat beter
Er bestaan geen domme vragen! Het is enkel dom om NIET te vragen als er zoveel kennis beschikbaar is.Thx voor al jullie replies. Het is dus handig om je verklaring omtrent gedrag zo laat mogelijk aan te vragen Nogmaals, wij zitten pas in de "overdenkfase" dus vandaar mijn soms domme vragen voor dingen die jullie allang weten.
Klopt, maar bij ons vroeg de embassade daar al om na twee weken. Als de visumprocedure vervolgens 7 maanden duurt, moet je dus binnen 5 maanden in Oz zijn (geweest).Er bestaan geen domme vragen! Het is enkel dom om NIET te vragen als er zoveel kennis beschikbaar is.
Over die datum: het gaat om de vroegste datum van ongeacht 1 van de 2 verklaringen, dus als je je medische keuring al heel vroeg doet, dan geldt die datum. Daarom was ons door het emigratiebureau geadviseerd de medicals pas te doen, als de immigratiedienst daarom vraagt samen met de vraag naar VOG. Het is de laatste stap in de dossiervorming.
Dat artikel suggereert dat je niet zonder reden mag verkopen. Heb ik wel gedaan, emigratie en voila. Helft afbetaald en klaar!
Voor wie meer info wil, PB-tje!