Police Clearance Australië

Sandra

New Member
Heeft iemand ook een police clearance uit Australië moeten aanvragen?
Ik wil nl. een afspraak maken in Berlijn, maar weet niet voor wanneer ik die moet plannen.

Het blijkt dat ik dus ook een police clearance uit Australië moet hebben.
Op het formulier staat dat het 30 dagen duurt. Plus opsturen naar en van Australië, dat kan dus nog wel ff duren.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop zo eind januari/begin februari naar Berlijn te kunnen?
 
Er zijn blijkbaar niet zoveel mensen die in totaal een jaar of langer in Australië zijn geweest.
Al zou je denken dt er toch aardig wat mensen op een WHV geweest zijn?!

EDIT: je zou dezelfde vraag kunnen posten op het britishexpats forum, daar heb je misschien meer kans op een antwoord.
 
Ik heb gezien dat iemand anders inmiddels dezelfde vraag daarop heeft gezet :D

Het antwoord verschilt nogal: van twee weken tot een paar maanden!
 
wij hebben erg lang moeten wachten,ongeveer 2 maanden! september 2004 aangevraagd en medio november 2004 ontvangen. verder moet je ook hier weer geld voor overmaken en een international postal reply cheque bijsluiten, deze bleek niet te bestaan in nl (heb alle internationale afdelingen van tpg en het postkantoor geprobeerd ) dmv een mail naar desbetreffende office hebben we uiteindelijk niet hoeven betalen voor de stamps. succes ...
 
die international postal reply coupon &  geld overmaken was niet zo'n probleem.. Heeft mijn man voor me in Australië geregeld.. Ik wacht nog steeds..  :|
 
Ik ben inderdaad ook op een working holiday visa naar Australie geweest en zal dus ook daar Police Clearance moeten aanvragen. Geen idee hoe ik daaraan moet komen. Mijn man woont bij mij in Engeland dus die kan ook niet helpen. Met wie heb jij contact opgenomen?  :|
 
Back
Top