Police Clearance Oz Residential Address

Marielle

New Member
Hoi allemaal,

Vraagje: ik heb langer dan 12 maanden in Australie gewoond en moet daarom dus een Police Clearance voor Oz aanvragen. Nu heb ik Form 1101 voor me liggen en bij vraag 3 wordt gevraagd:

Please supply as complete a record as possible of your addresses for the last 10 years and the dates you lived at those addresses, starting from now and working backwards.

Willen ze hier alleen de adressen weten van waar ik binnen de afgelopen 10 jaar in Australie heb gewoond, of ook de adressen van waar ik binnen de afgelopen 10 jaar in NL heb gewoond? 

Ik heb de afgelopen 10 jaar zowel in NL als in Oz gewoond. 

Bedankt alvast,

Marielle
 
Ik heb in de afgelopen 10 jaar in nederland maar ook in Oz gewoond.  Ik heb alleen adressen opgegeven in Oz.  Ik kreeg mijn police clearance binnen 2 weken (erg snel) eerder dan die van nederland.
 
Hoi allemaal,

Na een paar telefoontjes met de Immigration Department in Australie is mij verteld dat ze voor de Police Clearance voor Australie alleen de adressen willen weten van waar je de afgelopen tien jaar in Australie hebt gewoond.  Dit ga ik dus invullen op mijn form 1101...

Greetz, Marielle
 
Perfect toch!
Ik heb alles ingevuld en ook de clearance gekregen. Hoop dat je hem snel in huis hebt!  :roll:
 
Back
Top