positive assessment TRA. YES!!!

stephennathkids

New Member
Maandag ll. ontvingen wij de aknowledgement letter van TRA en vandaag was er alweer een brief. Gelukkig met een positieve uitslag!!! :up: :-D
Als ik zie hoe blij ons gezinnetje hiermee al is, wat zal dat dan zijn als we onze visum krijgen?!?! :lol:
Jammergenoeg kunnen we morgen onze IELTS nog niet gaan doen. We hadden ons begin december ingeschreven voor 21/1 maar er was al geen plaats meer. Dus moeten we nu wachten tot 25/3. En zullen we de visumaanvraag dan ook maar ergens in april kunnen versturen. Maar in ieder geval kan vandaag onze dag niet meer stuk!!
Grtjs,
Nath
 
Goed nieuws, joh! Weer een stapje dichterbij :).
Jammer dat je voor die IELTS nog even moet wachten.
Heel veel succes alvast :up:.

Groetjes,
Mel
 
Hi Nath en familie,

Geweldig nieuws! Gefeliciteerd, het komt zo wel heel snel dichtbij allemaal  :up:

Groetjes,
Lela
 
Congrats, mates!

En nou ja even geduld, maar nu gaat het gewoon gebeuren!

:up:
All the best,
Annemarie
 
Hey kids,

Kunnen jullie wel wachten zolang??
Gefeliciteerd!!
En nu even blokken voor de IELTS test!

Rene
 
YIPPPIIIEEE, geweldig

succes met de volgende stap, ik mag 11 maart naar Utrecht voor de IELTS en dan kan alles weg

groetjes Miranda  :)
 
Gefeliciteerd Nath!  Zeker een opluchting.

Zeker een lange wachtlijst in Belgie?  Mijn vriend kon al 11/2 in Amsterdam. 

Alvast succes met de test.
Groetjes,
Susan
 
:congrats:                                    we zijn er , bijna


:congrats:                                      we zijn er , bijna



:congrats:                                        maar nog niet helemaal







Groetjes en tot ziens  (sorry ,ben een beetje melig)
 
Hallo iedereen,
Dank u wel voor alle felicitaties.
Het is nu inderdaad lang wachten om de IELTS te mogen doen... :-(
Hadden we er eerder aan gedacht dan hadden we misschien kunnen kijken om deze test vroeger in Nederland te kunnen komen doen. Want hier in België is er maar ongeveer 1 per maand en februari is dus enkel voor de academic test. Nu zit er niks anders op dan te wachten.
Maar ondertussen verzamelen we al alle papieren die we nodig hebben voor de visumaanvraag.
Ben zelfs al aan het uitkijken waar we de medicals gaan doen. In België is er niet zoveel keuze. Ik had wat info nodig en belde de dokter in Antwerpen en de dokter in Amsterdam. En aangezien die laatste veel behulpzamer en vriendelijker was  :up:, zullen wij hoogstwaarschijnlijk daar gaan.
Weet iemand of dit mag (ik bedoel als Belgen naar een Nederlandse panel doctor gaan)?
Ik vroeg ook al de geboorte-aktes van ons allevijf op. Die documenten zijn viertalig (dus ook het engels staat erop). Dit zal toch wel voldoende zijn hé??
Grtjs,
Nath
 
Als ik het goed begrijp heb je dus zogenaamde internationale geboorteaktes gevraagd. Het is geen daadwerkelijke kopie van de akte, maar de internationale versie ervan, nou die is prima hoor. Heb je eraan gedacht om nog één setje te houden voor jezelf?

Succes verder,

Sorry dat ik je niet verder kan helpen met die paneldokter, maar als je in Nederland gaat kan je toch ook naar de paneldokter in Breda? Is dat niet wat dichterbij voor jullie dan Amsterdam?

Miranda  :)
 
@ Miranda,
Ja, Breda is wel dichter maar ik ben zo tevreden over de behulpzaamheid van die dokter in Amsterdam, dat ik het hem dan wel wil gunnen. En zo zie ik ook eens Amsterdam voor we downunder gaan wonen.
En ja, het zijn internationale geboortebewijzen.
Bedankt!
Grtjs,
Nath
 
Back
Top