possum gevonden in Nl

linda

XPdite Sponsor
Fabrieksmedewerkers schrokken van een grote rat in de keuken (leuke titel voor een liedje)
bleek een possum te zijn

onbekend waar hij vandaan komt  :lol:
 
[quote author=linda link=topic=2136.msg21412#msg21412 date=1122022785]
...rat in de keuken (leuke titel voor een liedje)...[/quote]Fijn, nou heb ik voor de rest van de avond UB40 in m'n kop zitten :x :lol:
 
hai.
Bij  ons woont er een vrouwtjes possum boven de badcel.Ze heeft een baby in d'r buidel zitten.Elke avond komt ze ff langs om een broodje en appeltje te eten.Onze carpoort is nl woonkamer dus dat is erg makkelijk voor haar om langs te komen.
Ze kunnen alleen 's nachts wel een ontzettende herrie buiten maken.Leven er nl hier 4 om ons huis heen.

Het vrouwtje is wel hamdtam en we kunnen haar ook aaien.Wel leuk hoor zo.

Groetjes Sas
 
Deze woonde bij mijn prof "in" huis. Hij woonde wel buiten, maar kwam elke avond fruit stelen. De vrouw van mij prof gaf hem ook vaak eten, daarom bleef hij terug komen. Het possumvrouwtje die bij dit mannetje hoorde kwam altijd via de schoorsteen naar binnen :lol:

possum_ja.jpg
possum_dood.jpg


De rechter foto laat het onfortuinlijke lot zien van een possum die per ongeluk 2 verschillende fasen van het electriciteitsnet tegelijk vastpakt. Dan wordt je geroosterd :Cooking:. Dat is wel een nadeel van die bovengrondse leidingen (afgezien de horizonvervuiling). Zou in Nederland wel makkelijk zijn voor de wiettelers, veel makelijker illegaal stroom aftappen.
 
hai

Het vrouwtjes possum kwam 2 weken gelden vol trots haar baby laten zien die op haar rug zat.
Hij/zij begint nu al aardig handtam te worden en je hoort hem regelmatig overdag over het badcelplafond crossen.

Ze zijn wel ief en die van ons was al hadtam dus dat scheelt.We verwennen ze altijd met brood,appel,banaan enz en dat vinden ze erg lekker.Elke avond komt ze langs.

Ze hebben wel erg scherpe nagels en kunnen hard bijten.Die van ons is al zo gewend en proeft alleen af en toe van je vinger of je eetbaar bent.

lopen ook nog 2 mannetjes hier en ja die kunnen aardig lopen klieren.Maar ja 't hoort erbij en zolang ze de boel niet slopen hier vindt ik alles best.

Er is nog een vrouwtjes possum met baby alleen geen idee waar die leeft.Zal ook wel ergens op ons dak wezen.

Voor de rest zijn ze erg kippig en je ziet ze allen 's avonds zodra het donker is verschijnen.
Maar we zijn er hier wel blij mee hoor en het blijft leuk.

Groetjes Sas
 
Back
Top