Post editen

Margrietvk

Active Member
Ik had net ergens op gereageerd en zag na het posten pas dat ik een woordje was vergeten. Dat dacht ik wel even aan te kunnen passen, maar nergens kan ik een functie vinden om mijn bericht te kunnen wijzigen. Via de zoekfunctie of 'Help' heb ik geen oplossing kunnen vinden, vandaar dat ik het hier even vraag!
 
Gewoonlijk staat het woordje 'edit' onderaan een geschreven bericht. Wel moet je hier vaak 2x op klikken. Ik heb niet gekeken hoeveel berichten je gepost hebt, maar ik weet dat bepaalde functies niet werken als je minder dan 10 berichten hebt geplaatst, maar dit lijkt mij een functie die gewoon beschikbaar zou moeten zijn.
 
Ok dan zal het daar wel aan liggen, bedankt :) Zo'n erge fout was het ook niet, dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit.
Ik zie links onderaan alleen m'n naam staan, hoeveel minuten geleden ik het heb geplaatst en 'Report' en dan staat er rechts nog #12 en Reply.
 
Ohw, naast 'report' zou 'edit' moeten staan.. Misschien toch omdat je nog een nieuwe member bent zoals Alie al aangaf..?
 
Ik heb je account aangepast en als het goed is zie je nu wel een 'edit' link onderaan je berichten staan. :)
 
Back
Top