Prijs luxegoederen (cd's, DVD's, boeken, pc-toebehoren, kledij, make-up...)

[quote author=Eerainuh link=topic=6405.msg79684#msg79684 date=1169565910]
Maar het is waar, als je wilt, kan je hier heel goedkoop eten kopen. Wat betreft die DVD, jammer, want hoe goedkoop dan ook, 't mot werken, niet dan?! Steve had een iPod-ding gekocht die je via je TV kon aansluiten, maar mooi niet via de Philips TV, bummer. Hij afgeven en mopperen op Philips, hihi. Hij gaat z'n gang maar :)

Voor witgoed e.d., er zijn fatsoenlijke 2e-handszaken hier, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jullie zit.
[/quote]

Ooo ik bedoelde eigenlijk tweede hands auto's en motoren. Ander tweede hans spul geen idee of die duurder zijn. :up: :up: ennn die DVD werkte trouwens wel het was gewoon een minder fijne film ivg met deel 1 en 2. Echt zo'n (("nou gaat het eindelijk los maar dan is ie ineens afgelopen")) film

Wel jammer van die I-pod.. Waarom werkte het dan niet als ik vraage mag of was het gewoon een oude tv die de juiste aansluitingen niet had :grin: :grin: Misschien kan ik helpen. Ik schijn nog al wat verstand te hebben van bruingoed zooi kuch kuch  :lol: of anders gezegt mijn baas die denk/ hoopt dat ik er veel verstand van heb. :grin:

Anyway brood is idd wat duurder normaal voor een brood 3.50 de goedkoopste die ik tot nu toe kan vinden is 1,99. Maar eigelijk moet ik glute vrij brood eten heeft iets te maken met me bloedgroep ofzo. Maar dat is ook schreeuwend duur en voor die 6 sneetjes per dag moet het niet uit maken denk ik.

groetjes

Glutenvrij brood, ja, als je het bijna zwart toast, is het wel te eten, en inderdaad niet goedkoop. Maar als je niet tegen gluten kan, en je eet het toch, dan zou je je toch niet al te lekker voelen. Het Bloedgroepen-dieet is één, maar of je wérkelijk glutenintolerant bent, dat is iets anders. Als je er ziek van wordt, dan is het je wel een paar dollar waard.

Helaas zit er gewoon niet een bruikbaar slot op die TV. Het is zo'n brede flat screen, en ja, er zitten maar zoveel slots op, daar valt niets méér van te bakken; geen aansluiting voor de iPod. Nu staat 'ie op de andere TV aangesloten, da's geloof ik een Sony. Whatever. Maar bedankt voor je aanbod mee te denken :)

Ireen

Back