Problemen tijdens je visum aanvraag!

M5

Moderator
Hoi allemaal

Misschien is het ook wel leuk om een topic te openen over de grootste problemen die je bent tegen gekomen tijdens je visum aanvraag ,misschien zie je dan wel als er genoeg mensen reageren natuurlijk, dat een aantal problemen steeds terug keren, daar zouden anderen mensen in de toekomst natuurlijk hun voordeel mee kunnen doe tijdens hun visum aanvraag.

Groetjes Sander
 
Zelf kan ik hier helaas nog geen antwoord opgeven op deze vraag omdat onze visum aanvraag nog opgestart moet worden. Als ik problemen tegen ga komen horen jullie het meteen.

Groetjes Sander.
 
Goed idee Sander, ik denk dat veel mensen er wat aan hebben!! Ik heb zelf nog niet zo heel veel problemen gehad.

Ik werd alleen behoorlijk moe van al die ambtenaren op ons gemeente huis. Daar ben ik verscheidene keren geweest!! Je komt een hoop bureaucratie tegen!! Maar goed.. de aanhouder wint!
 
Het duurd allemaal zo lang. We zijn nog niet eens officieel begonnen, maar het duurd nu al zo lang voordat je antwoord krijgt op je vragen...... Weet hiere trouwens geen oplossing voor, misschien meer iets waar je rekening mee moet houden ofzo....

Grtz Tanne  :cool:
 
Back
Top