processing time ENS 865

dism

New Member
Wie heeft ENS na 1/01/2009 aan gevraagd en hoelang heeft het geduurt voordat het er door was?

Alvast bedankt
Inge
 
Hoi Inge,

Je bedoelt een 856 of niet? Ik heb in maart via een migration agent de ENS 121 aangevraagd en dat heeft 2 weken geduurd. De 121 is de offshore versie van de 856; ik moest dus daarna nog wel even naar NZ voor de sticker.

Cheers,
Jan
 
Hi Jan,

wauw dat is snel. Ja ik bedoel 856, maar weet niet zeker of we niet ook een 121 moeten aanvragen. Waarom moest jij een 121 aanvragen?
Omdat je al een 175 aanvraag had? Dat hadden ze mij ook verteld bij immigration, maar kon het niet geloven.

CU Inge
 
Hoi Inge,

Als je op dit moment een 457 hebt dan kun je een 856 aanvragen. tenminste; dat werd mij in februari verteld...

Mijn 457 was al een jaar expired en mijn aanvraag voor een verlenging is niet in behandeling genomen omdat recruitment agencies geen mensen meer mochten sponsoren. Ik zat dus op een (eeuwig) bridging visum en kon om die reden geen onshore (856) visum aanvragen maar wel een offshore (121)

Oz immigration rules... :|
 
Dat klinkt dan goed voor ons wij hebben idd nog een 457, maar dacht dat het misschien samen hing dat we al een 175
hebben aangevraagd wat off-shore is. Daarom dacht ik dat we dus de off-shore variatie moeten doen. Dat scheelt weer een reisje.
We moeten al de agent betalen dus dat zou beter zijn. Bedankt voor je antwoorden.
Zo te zien niet veel mensen met ENS.

Cheers Inge
 
Je weet dat als je de application fee voor een 175 al betaald hebt je geen application fee voor de 856/121 hoeft te betalen? Niet alle migration agents weten dat...

Succes!
 
Hoi Inge,

Zoals je weet zijn wij ook op een 457 Australie binnen gekomen en hebben we sinds een paar maanden een 856. Bij ons duurde het inclusief de aanvraag van de werkgever een week of drie. Het had zelfs nog sneller gekund als we direct formulier 80 mee hadden gestuurd.

Succes met beslissen of jullie je aanvraag willen om zetten in een 856.
 
Back
Top