Proof of address

freckles

New Member
Hi all,
weet iemand wat in Australie een geldig proof of address is? We hebben er eentje nodig om onze nieuwe campervan te registeren in Victoria bij VicRoads, en niemand lijkt het zeker te weten. Heeft iemand al eens zoiets gedaan?
Thanks heaps! :|

[quote author=freckles link=topic=1599.msg13906#msg13906 date=1114587608]
Hi all,
weet iemand wat in Australie een geldig proof of address is? We hebben er eentje nodig om onze nieuwe campervan te registeren in Victoria bij VicRoads, en niemand lijkt het zeker te weten. Heeft iemand al eens zoiets gedaan?
Thanks heaps! :|
[/quote]
Een bankafschrift is goed genoeg. Een pay slip ook.

Dus, als ik het goed begrijp hoef je je niet in te schrijven bij de gemeente?? Maar bewijs je je inwonerschap door wat jullie aangeven, rekeningen/bankafschriften etc.??

Groetjes Miranda

[quote author=tum link=topic=1599.msg13951#msg13951 date=1114608902]
Dus, als ik het goed begrijp hoef je je niet in te schrijven bij de gemeente?? Maar bewijs je je inwonerschap door wat jullie aangeven, rekeningen/bankafschriften etc.??[/quote]1 nee, 2 ja, al zou ik het geen inwonerschap noemen, dat kennen ze hier niet.

De taken van een gemeente zijn vrij beperkt. Ze houden zich vooral bezig met de inrichtichting van de gemeente (bouwvergunningen) en afval ophalen. De taken van een burgelijke stand zijn verspreid over allerlei registers op staat niveau (geboorte, overlijden en huwelijk). Je kunt ook geen rijbewijs of paspoort krijgen bij de gemeente (en ook geen bijstandsuitkering).

Ja stom woord he 'inwonerschap' (is dat eigenlijk wel ABN???_

Bedankt voor de info

Groetjes Miranda

Back