prospective marriage - berlijn - iemand??

titatanja

Member
hoi allemaal,

heeft er toevallig iemand de aanvraag voor een prospective marriage visa VERZONDEN naar berlijn - tot dusver heb ik op deze site alleen mensen gezien die persoonlijk naar berlijn gegaan zijn.
heb mijn aanvraag bijna 4 weken geleden verzonden - geld is afgeschreven, ontvangstbevestiging gehad (3 weken geleden) en ik weet dat ik ongeduldig ben, maar HOE LANG MOET IK NOG WACHTEN??? :evil:

de website zegt zelf 'tot 4 maanden', maar wat ik zo links en rechts op de verschillende forums (fora? fori?) zie, gaat het vaak veel sneller...alleen bij mij blijkbaar niet... :cry:

iemand ervaring?

gr. tanja
 
Volgens mij moet je nog wel even geduld hebben, 4 weken is toch nog niet zo lang? :shock:

Ze zeggen zelf dat het tot 4 maanden kan duren....

and remember:
Good things come to those who wait. :lol: :lol: :lol:
 
hoi eva/eric,

ja, geduld is een schone zaak....zeggen ze - laat ik nu net één van die mensen zijn die bij het uitdelen achter in de rij gestaan hebben....

ik weet dat de ambassade zegt 'tot vier maanden' - maar dit is voor 'niet-front-geloade' (oeps...wat een woord) aanvragen.
frustreert me alleen enorm als ik zie dat aanvragen in londen binnen 10 dagen verwerkt worden....

tsja, good things come to those who wait - ik heb mijn 'good thing' al gevonden - moet alleen wel erg lang 'waiten' om hem weer te zien....

toch bedankt,

gr. tanja
 
titatanja said:
tsja, good things come to those who wait - ik heb mijn 'good thing' al gevonden - moet alleen wel erg lang 'waiten' om hem weer te zien....

toch bedankt,

gr. tanja

:wink: Ah ha, jullie wachten niet samen op je visum maar je "good thing" zit al/of nog steeds in OZ. Ja dan duurt wachten lang. Waar in OZ gaan jullie wonen?

Groetjes Eric
 
hoi eric,

mijn good thing zit inderdaad al in australie, perth om precies te zijn en de 'northern suburbs' om nog preciezer te zijn....vandaar dat elke dag wachten te lang duurt....

gr. tanja
 
Ik heb maar 9 weken hoeven wachten. Toen kreeg ik de brief dat ik mijn paspoort kon opsturen om het visum erin te krijgen! Hopelijk dat jullie allemaal niet zo lang hoeven wachten. Gelukkig is mijn aussie gewoon hier in Nederland.
 
Back
Top