punten ielts test

family dammer

New Member
Via vertrouwelijke bron heb ik vernomen dat met de minimale punten score voor de ielts test wil gaan verhogen.
van 15 punten een 5 naar een 6 en voor 20 punten een 6 naar een zeven, heeft hier nog iemand iets van vernomen?
En het belangrijkste is natuurlijk gaat dat ook gelden voor de mensen die al een visumaanvraag hebben ingediend?
Mijn bron schat van niet maar ja toch wel link.

fred
 
Fred,

Zoiets heb ik ook gehoord. Ik heb verder gezocht op de officiele cites van de Autralian Government maar niks gevonden. Verder is het ook zo dat de nieuwe regels gelden zodra je dosier in behandeling is genomen, dus als het dosier bijvoorbeeld vijf maanden op de stapel ligt in Sydney is het dosier officieel nog biet in behandeling.

Wij zitten met het probleem dat we inderdaad 5 punten missen en een investment moesten doen, dus dit zal ons zeker helpen! :-D

By the way, wat is jouw officiele bron?

Gr.
Daniel
 
Beste Daniel,

ik heb het via TiG gehoord, mijn visum is 25 aug aangevraagd en de ielts uitslag moet ik als het goed is deze week krijgen we zijn 14 oktober in utrecht wezen ieltsen.
 
Ik heb 14 Oktober in amsterdam geieltst (kan dat geieltst  :lol:?). Verwacht eind deze week de uitslag... 28 of 29 oktober (dat zou 10 werkdagen na het afleggen van de toets zijn). Wij zullen misschiend an wel in de nieuwe regeling vallen, daar we nog wel even op de stapel liggen na het evrsturen. Voor mij is dit geloof ik niet zo'n ramp... Voor anderen kan dit wel erg zijn (scheelt weer 5 punten).
 
[quote author=family dammer link=topic=5830.msg73610#msg73610 date=1161606549]
Ik ielts, jij ieltst, wij en zij hebben of hadden geieltst, hij ieltste.
:redcard: :rotflmao:
[/quote]

Offtopic: jah dat dacht ik ook toen ik het typte  :-D
 
helaas allebei gezakt, op schrijven,
ik moet 6en hebben en had 7 6,5 6 en een 5 voor schrijven
Diana had 6, 6, 6, 5 voor schrijven.
dus ik ga nu zaterdag opnieuw op en veel oefenen, Diana gaat 30 nov samen met mij dan nog eens (voor de zekerheid)

wel mijn receipting vandaag binnen gekregen dus goed nieuws, het was 25 augustus verstuurd vanuit Perth
 
Jammer joh. Ik had ookj het laagste cijfer voor het schrijven (gelukkig wel een 6). Lastig onderdeel. Succes met de "herkansing".
 
gisteren maar weer eens geieltst, voor de tweede keer, deze keer me aan de essay regels gehouden, vorige keer gewoon een opsomming van meningen gegeven zonder de juiste inhoud en volgorde.
was deze keer in amsterdam, kwam me daar wel een stuk serieuzer over als in utrecht op dat zoldertje, geen koffie enz, in amsterdam was dat veel beter geregeld, hopelijk heb ik het nu wel gehaald.
 
Hallo weten jullie hoe lang een ieltstest in principe geldig is? (buiten het feit dat de minimaal te behalen punten niet wordt gewijzigt)
Hartelijke dank Carmen.
 
nu gelukkig allebij geslaagd, ik met 7,5-7-7-8 en diana met 6,5-6-5-6
panelarts heeft ook alles opgestuurd en vog ligt ook bij TiG in perth dus afwachten op CO
 
gefeliciteerd, ben jaloers...zie er tegenop, dacht dat de general ook 2 jaar geldig was...en dat de Ielts dan nog een jaar geldig moet zijn  als je het visum aanvraagd had ik van een emigratieagent begrepen...
 
Back
Top