Re-assessment procedure

valenjuul12

New Member
Hallo Allemaal,

Wij hebben in april 2011 ons Vetassess ingediend wat normaal gesproken zo'n 6-8 weken in beslag zou nemen.
Helaas is er door de regelgeving die per 1 juli 2011 is veranderd nogal wat gebeurd.

Het systeem voor punten is veranderd waardoor we ook ruim 6 maanden ipv 6 weken hebben moeten wachten voor we eindelijk een reactie kregen vanuit Australie.
Volgens het bureau Visa4you wat ons visum traject verzorgd hebben ze dit nog nooit eeder aan de hand gehad. (extreme lange wachtijd)

Nu hebben we een afwijzinig gekregen omdat mijn man zijn werkervaring volgens Vetasses meer betrekking heeft op engineering dan op Construction Project Manager.
We hebben hierdoor nu een Re assessment in moeten dienen en dus weer wachten.......hopelijk geen 6 maanden!!!

Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben (vergelijkbaar) met een Re- assessment procedure en is het nog wel onafhankelijk qau beoordeling en wordt het dan echt serieus bekeken????

Groeten,
Mandy en Wouter
 
Nou ik ben bang dat het lang kan duren.
Steef (mijn man) heeft ook een reassessment ingediend in mei en heeft nu nog geen bericht. Weet wel dat er regels veranderd zijn en er een grote achterstand is. Steef heeft vorige week een mail gestuurd met de vraag wat de maximale wachttijd is en heeft er nog geen antwoord op gekregen wel een berichtje dat zijn mail in behandeling is
tongue.gif
. Tja snel zijn ze hier niet
sad.gif



groetjes
Moon
 
Hoi Mandy en Wouter,

Als de werkervaring meer betrekking heeft op engineering betekent dit dan dat de assessment gedaan moet worden door Engineers Australia?
Het is voor mij alweer wat jaren geleden, maar die waren toen vrij snel (lees 6 weken) met de beoordeling.
Wat is de reden dat jullie naar vetassess moesten?
Hopelijk hoeven jullie niet te lang op duidelijkheid te wachten.

Groet Gerrit
 
Back
Top